اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز

اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز

جزیره هرمز یکی از جزایر کوچک به شمار می رود و در جنوب کشور و در خلیج پارس واقع شده است و شما می توانید از جزیره قشم به این جزیره کوچک سفر کنید. از آنجایی که این جزیره کوچک دارای دیدنی های بسیار زیادی می باشد به همین خاطر بوم گردی ها و مکان های گردشگری متعددی به وجود امده اند اما یک اقامتگاهی در این جزیره ساخته شده است به اسم اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز که بسیار دیدنی و پر رمز و راز می باشد. شکل ساختمان های این اقامتگاه بسیار شبیه به مخروط می باشد و طراحی بیرونی آن بی نظیر است. این طراحی موفق به دریافت جایزه بین المللی تیدا کشور تایوان شده است. ساختمان های این اقامتگاه دارای رنگ های متفاوت و متنوعی هستند که از بیرون این اقامتگاه را بسیار زیبا می کنند.

اگر از آن دسته از افراد هستید که می خواهید تور قشم رزرو کنیئ و به جنوب ایران سفر کنید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که در این اقامتگاه چندروزی بمانید تا لذت دور بودن از تجملات و زندگی ماشینی را تجربه کنید.

در این اقامتگاه هیچ خبری از تجملات و تکنولوژی های زندگی شهری وجود ندارد و شما می توانید چند روزی در آرامش کامل در این اقامتگاه استراحت کنید. این اقامتگاه به دلیل ظاهر بسیار زیبا و خلاقانه اش تبدیل به یک قطب گردش گری شده است. جزیره هرمز دارای 72 کانی می باشد که در رنگ های مختلف وجود دارند و خاک این جزیره نیز به رنگ قرمز است و افراد بومی این جزیره از این خاک برای رنگ دادن به غذا استفاده میکنند اما متاسفانه به دلیل اینکه گردشگران این خاک را برده اند این خاک در خطر نابودی قرار دارد.

اقامتگاه ماجراها کجاست؟

اقامتگاه ماجرا در قسمت شمالی جزیره هرمز و در حاشیه جاده کرانه واقع شده است. در کناره های این اقامتگاه اقامتگاه های بومی دیگری نیز وجود دارند که این منطقه را تبدیل به استراحت گاه کرده است.

اقامتگاه ماجراها کجاست؟
اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز ویوویی بسیار زیبا دارد

بندر عباس در ناحیه شمالی این منطقه واقع شده است و بین این دو خشکی خلیج پارس قرار دارد و برای اینکه بتوانید به این جزیره بروید باید از قایق یا شناور استفاده کنید. فاصله بین بندر عباس و جزیره هرمز 25 کیلومتر است. برای اینکه بتوانید از فرودگاه به این جزیره بروید باید چیزی حدود 33 کیلومتر طی کنید، البته این جزیره در نزدیکی قشم واقع شده است یعنی قشم در جنوب این اقامتگاه قرار دارد و شما می توانید علاوع بر دیدن مکان های تفریحی قشم به این جزیره نیز سفر کنید و از اقامتگاه مجراها دیدن کنید و لذت ببرید.

با اقامتگاه ماجراها جزیره هرمز بیشتر آشنا شوید

اقامتگاه ماجرا در جزیره زیبای هرمز واقع شده است و جذابیت این جزیره مرموز را دو چندان کرده است. این اقامتگاه با استفاده از طراحی و معماری عجیب و غریب خود واستفاده از رنگ های گوناگون به نماد این جزیره تبدیل شده است و رنگ های خاک این جزیره را به رخ میکشد.

این اقامتگاه بیشتر برای جذب گردشگر در این منطقه به وجود آمده است. اقامتگاه ماجرا مجموعه ای از بناهای گنبدی شکل است که هرکدام از آنها به رنگی از رنگ های خاک هرمز در آمده است و همین امر سبب جذابیت و خاص بودن این اقامت گاه می شود.

با اقامتگاه ماجراها جزیره هرمز بیشتر آشنا شوید
اقامتگاه ماجراها جزیره هرمز تراکم نا منظم دارند

در این مجموعه نیز چند کلبه با سقفی گنبدی و رنگی شاد در این مجموعه کنار هم قرار دارند و در مورد کنار هم قرار گرفتن آنها باید گفت که این مجموعه به طور بی نظمی در کنار هم قرار گرفته اند که زیبایی این مجموعه را بیشتر می کند. این سبک از قرار گرفتن کلبه ها از خانه های بومی ای منطقه الهام گرفته شده است.

برای رنگ های این کلبه ها از رنگ های مصنوعی استفاده شده است و از رنگ های طبیعی جزیره استفاده نشده است. فضای داخلی این کلبه ها دارای رنگ های بسیار شادیمی باشد و پنجره های آن نور و انژی را وارد کلبه می کند، این کلبه ها دارای امکاناتی از قبیل مبل و تخت خواب برای مسافران هستند.

فاصله مکان های دیدنی هرمز با اقامتگاه ماجرا

در اطراف اقامتگاه ماجرا بسیاری از  مکان های دیدنی هرمز قرار دارند و برای اینکه بخواهید به این مناطق بروید نیاز به طی کردن مسافت زیادی ندارید. از این مکان های دیدنی که گردشگران از ان ها دیدن می کنند می توان به موزه دکتر نادعلیان اشاره کرد که در فاصله یک کیلومتری این جزیره واقع شده است.

فاصله مکان های دیدنی هرمز با اقامتگاه ماجرا
می توانید با قایق به اقامت گاه ماجرا بروید

قلعه پرتقالی ها نیز در نزدیکی آن قرار دارد و در شمال اقامتگاه ماجرا واقع شده است. دره رنگین کمان در جنوب غربی این اقامتگاه واقع شده است و تقریبا 8 کیلومتر با آن فاصله دارد. همچنین غار رنگین کمان در جنوب شرقی این جزیره با فاصله 5/8 کیلومتر به این اقامتگاه قرار دارد. جنگل حرا و ساحل لاکپشت ها هر کدام به ترتیب با فاصله 5/3 و 8 کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

جمع بندی

به طور کلی اقامتگاه ماجرا در جزیره هرمز به تازگی درست شده است و استفاده از آن به تازگی رواج پیدا کرده است. این اقامتگاه بیشتر برای جذب گردشگر درست شده است و قصد دارد شما را با زندگی ساده آشنا کند و امکانات آن به صورت هتل های مجلل نیست و تمامی قشر جامعه می توانند در این اقامتگاه استراحت کنند.

این اقامتگاه به طوری ساخته شده است که ازرنگ های طبیعی جزیره هرمز استفاده نشده است و همه رنگ ها از رنگ های مصنوعی ساختمانی استفاده شده اند.

سوالات متداول اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز

  1. این اقمت گاه در کجا واقع ده است؟
    این اقامت گاه در شمال جزیره هرمز و در جنوب بندر عباس واقع شده است و شما می توانید از جزیره قشم هم به این اقامتگاه بروید.
  2. این اقامتگاه به چه شکل است؟
    در این اقماتگاه کلبه هایی وجود دارند که هرکدام رنگ های خاک این جزیره را دارند در واقع رنگ های این کلبه ها الهام گرفته شده از خاک این جزیره می باشد.
  3. امکانات این اقامتگاه چیست؟
    اقامتگاه ماجرا به گونه ای درست شده است که حس و حال زندگی بومی را به شما بدهد و شما را از زندگی شهری دور کند به همین دلیل شما دی این اقامتگاه از امکانات کمی برخوردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *