آفر تور 7 روزه کوشی آداسی

آفر تور 7 روزه کوشی آداسی

اگر می خواهید سفر به شهر متفاوتی در کشور ترکیه را تجربه کنید، ما در آذربال، آفر تور 7 روزه کوشی آداسی را به شما پیشنهاد می کنیم. این شهر زیبا و کوچک، دارای سواحلی جذاب و دیدنی، مناظر طبیعی زیبا و بکر و آب و هوایی مطبوع و عالی می باشد. چرا باید به دنبال آفر تور 7 روزه کوشی آداسی باشید؟ در این مطلب به همین موضوع پرداخته شده و ویژگی های مثبت و مزایای این تور را ذکر کرده ایم. 

فرهنگ و معماری کوشی آداسی

با توجه به اینکه کوشی آداسی بارها در طول تاریخ بین کشورهای مختلف دست به دست شده، دارای چندین فرهنگ مختلف می باشد. مردم این شهر به زیبایی هر چه تمام تر، هر کدام از این فرهنگ ها را در نمادهای شهر و در جاذبه های دیدنی و گردشگری کوش آداسی به کار گرفته اند. در شهر کوش آداسی سالانه جشنواره ها و مراسم های متعددی برگزار می شود که گردشگران فراوانی را به این شهر ساحلی می کشاند.

هر بخش از این شهر، چه از نظر ساحل زیبا و دریای کریستالی و طبیعت بکر و جذاب، چه از نظر معماری ساختمان های مدرن و قدیمی، دارای زیبایی های فراوانی است. پیشنهاد می کنیم دیدن زیبایی های این شهر را از دست ندهید و از آفر تور 7 روزه کوشی آداسی غافل نشوید.

پل و کشتی های کوشی آداسی
معماری کوشی آداسی

سواحل کوشی آداسی

وقتی به یک شهر ساحلی سفر می کنید، بهتر است قبل از سفر با ساحل ها و ورزش های آبی آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها بکنید. هر گوشه از شهر کوش آداسی دارای ساحلی تمیز با ماسه های فوق العاده درخشان و تمیز می باشد. بهترین ساحل های این شهر، ساحل زنان، ساحل الماس، ساحل شن های نقره ای و ساحل طلایی بوده که بین بندرگاه و اسکله واقع شده است.

اشتباه نکنید، ساحل زنان فقط برای بانوان نیست و تنها اسم آن به این عنوان گفته می شود و هیچ محدودیتی برای ورود آقایان ندارد. در صورتیکه هتل شما در تور کوشی آداسی دارای ساحل اختصاصی باشد، بهترین ساحل برای شما همانجا خواهد بود.

پارک‌ های آبی کوش آداسی

پارک‌ های آبی کوشی آداسی از بزرگ ‌ترین پارک ‌های آبی اروپا محسوب می شوند. پارک های آبی آدالند و آکوا فانتزی در این بندر قرار دارند. لانگ بیچ آکواریزورت نیز در جنوب کوش آداسی است که از دو تای دیگر کوچک‌ تر است. برای رفتن به این پارک‌ های آبی در آفر تور 7 روزه کوش آداسی می ‌توانید از اتوبوس‌ های رایگان که در سطح شهر هستند، استفاده کنید.

آب و هوای کوشی آداسی

آب ‎و هوای کوش ‎آداسی به سبب نزدیکی به اروپا، معتدل و مطبوع است و هوای این شهر به نسبت شهرهای دیگر ترکیه خنک ‌تر است. مثلا در اواسط تابستان که استانبول و آنتالیا بسیار گرم می ‌شوند، کوش‌آداسی با نسیم ‌های خنک دریایی از مهمان‌ هایش پذیرایی می ‌کند. تابستان از اوایل اردیبهشت آغاز و تا اوایل آبان ادامه می‌ یابد. تابستان ها در این شهر با دمای بالای 30 درجه همراه بوده و گاهی به 53 درجه نیز می رسد.

زمستان های این شهر هوا خنک می شود، واضح است که در پاییز و زمستان هوا برای تفریحات دریایی و شنا مناسب نیست ولی هوای خوش و معتدل آن گردشگران زیادی را در این زمان به خود جذب می کند. اگر از گرما فراری هستید و به دنبال گشت و گذار در هوای معتدل آفر تور 7 روزه کوشی آداسی پاییز 99 را از دست ندهید.

کوشی آداسی
آب و هوای کوشی آداسی

مکان های دیدنی و گردشگری شهر کوشی آداسی

کوش آداسی دارای مکان های تاریخی، گردشگری و تفریحی فراوانی است. میلتوس، شبه جزیره دیلک، غار کاراجا، دیدیما، کرازلی، جزیره کبوتر، پلاژ گوورجین آداسی، آدالند، ستور مارینا کوشی آداسی، بازار بزرگ کوش آداسی، مجسمه دست صلح، کشتی بیگ بابا کوشی آداسی، اوت لت نوادا کوشی آداسی، پارک ملی دیلک و مجسمه آتاتورک از جمله بهترین مکان های دیدنی این منطقه می باشند.

بهترین فعالیت های تفریحی شهر کوش آداسی

کوشی آداسی برای خود ترک‌ ها هم شهری ییلاقی و تفریحی است که آن ها هم برای گذراندن اوقات خوش به آن سفر می ‌کنند. این بندر به خاطر سواحل شنی و صخره ‌ای خود به شهرت رسیده است. ساحل شنی کادینلار دنیزی که در جنوب شهر قرار دارد از سواحل زیبای آن است.

ورزش ‌های آبی مانند شنا، غواصی و اسکی روی آب و سفرهای دریایی از جمله محبوب ترین فعالیت های تفریحی در  محسوب می شوند. اگر در فصل تابستان آفر تور 7 روزه کوشی آداسی را می خرید، قایق ها و کشتی های کروز، تورهای یک روزه داخلی برای گردشگران برگزار می کنند که با شرکت در آن ها تجربه به یادماندنی را برای خود رقم می زنید.

بهترین هتل ها و اقامتگاه های کوشی آداسی

شهر کوش آداسی از جمله شهرهای محبوب بین گردشگران در کشور ترکیه می باشد و این شهر نیز مانند دیگر شهرهای توریستی ترکیه، هتل‌ های خوبی برای سکونت دارد. بیشتر هتل های موجود در این شهر 5 ستاره بوده و هزینه اقامت بالایی دارند. به عنوان مثال، هتل رامادا ریزوت بای ویندهام، هتل پالم وینگز افسوس، هتل آکوا فانتزی، هتل سی لایت ریزورت، هتل لی بلو، هتل پین بای هالیدی و هتل سورملی از جمله هتل های این شهر است. اما در این میان می توان اقامتگاه های مناسب دیگری را در آفر تور 7 روزه کوشی آداسی پیدا نمود.

نمای از راه دور کوشی آداسی
اقامتگاه های کوشی آداسی

 

حمل و نقل در کوشی آداسی

خوب است بدانید که ترکیه به دلیل سوخت کمی که دارد، قیمت بنزین در آنجا بالاست و هزینه تاکسی در کوش آداسی به نسبت گران است، پس بهترین راه رفت و آمد از طریق وسایل حمل و نقل عمومی در کوشی آداسی، استفاده از اتوبوس های شهری است. داخل شهر حمل ‌و نقل یا با تاکسی ‌های اختصاصی یا با ون‌ های اشتراکی صورت می‌ گیرد. هزینه‌ تاکسی ‌های اختصاصی زیاد است، اما ون‌ ها که گنجایش 10 سرنشین را دارند در یک مسیر مشخص حرکت می‌ کنند و کرایه‌ مشخصی معادل 5/1 لیر نفری دریافت می ‌کنند.

در کنار این دو روش، اتوبوس ‌های شهری نیز موجودند و کسانی که با تور کوشی آداسی همراه‌ اند، لیدر و سرویس مشخص خود را دارند. شما می ‎توانید در طول سفر خود به کوش آداسی اتومبیل، دوچرخه و یا موتورسیکلت کرایه کنید. اما برای این کار داشتن حداقل  ۲۱سال سن و همچنین ارائه مدارک شناسایی الزامی است.

هزینه تور مسافرتی کوش آداسی

هزینه تور کوش آداسی به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، مدت اقامت، نوع هتل، نوع آژانس هواپیمایی و نوع هواپیما و سایر خدمات تور، بستگی دارد. قیمت آفر تور 7 روزه کوش آداسی در آذربال حدود 6/500/000 تومان می باشد.

تورهای لحظه آخری کوشی آداسی

تور کوشی آداسی لحظه آخری در حقیقت امکانی است که می‌ توان با آن شانس تور کوش آداسی را با امکانات خوب اما قیمت پایین‌ تر از آن خود کرد. آفر تور 7 روزه کوشی آداسی به علت خالی ماندن صندلی‌ ها یا کنسل شدن سفر از سوی برخی مسافران با هزینه‌ کمتر نصیب کسانی می ‌شود که گوش به زنگ این نوع تورها هستند و دائم در حال چک کردن سایت آذربال می باشند. با خرید تور لحظه آخری کوشی آداسی، از آنجایی‌ که ورود به کشور ترکیه نیازمند ویزا نیست و گذرنامه کفایت می ‌کند، اگر با هزینه تور مشکلی نداشته باشید، سریعا می‌ توانید چمدان خود را ببندید و عازم این شهر ساحلی، دیدنی، جذاب و هیجان ‌انگیز شوید.

کشتی در آب های کوش آداسی
تور کوشی آداسی

تور کوشی آداسی ارزان

تور مسافرتی کوش آداسی از تهران بسته به نوع خدمات تورهای کوش آداسی و زمان سفر متفاوت است. هتل‌ های 3 ستاره اغلب قیمت‌ های پایین و هتل ‌های 5 ستاره، قیمت‌ های بالاتر را به خود اختصاص می‌ دهند. اگر می‌ خواهید تور کوش آداسی ارزان را رزرو کنید باید در نظر داشته باشید که نمی توانید هتل‌ های لوکس با خدمات UALL را انتخاب کنید. مگر اینکه در فصل پاییز و زمستان به آنجا سفر کنید که زمان آفر تور 7 روزه کوشی آداسی است یا از مزایای تورهای لحظه آخری کوشی آداسی بهره ببرید.

اغلب هتل ‌های گران ‌قیمت و شیک خارج از کوشی آداسی قرار گرفته ‌اند، اما اگر زیبایی و تجمل هتل را کنار بگذارید و هتلی انتخاب کنید که در مرکز شهر است، به جاذبه‌ های دیدنی دسترسی بهتری خواهید داشت. هتل‌ های ارزان قیمت کوش آداسی به نسبت پولی که می‌ گیرند، امکانات مناسبی دارند. استخر روباز و استخر کودکان، اتاق تنیس و وای فای رایگان از جمله امکانات این هتل ها است.

تور مفرح کوشی آداسی

شما می توانید در تور کوشی آداسی، روزهای مفرح و جذابی را با انواع تفریحات آبی، گشت و گذار در مراکز خرید، گردش های درون شهری و لذت غذاهای ترکی، شنا در آب های زیبا و بازدید از اماکن طبیعی و تاریخی، تجربه کنید. تور جزیره پرنده یا همان تور کوشی آداسی از پرطرفدارترین تورها در بین ایرانی ها می باشد. آفر تور 7 روزه کوش آداسی از جمله پرطرفدارترین سفرها به زیباترین های کشور ترکیه است.

شهر دریایی کوش آداسی
تور مفرح کوشی آداسی

سوالات متداول آفر تور 7 روزه کوشی آداسی

  1. مناسب ترین زمان سفر به کوشی آداسی چه زمانی است؟
    آب و هوای این شهر ساحلی، مدیترانه ای است و از این رو بهترین فصل سفر به کوش آداسی از نیمه خرداد تا نیمه شهریور است. اگر بتوانید از اواخر اردیبهشت تا نیمه خرداد از آفر تور 7 روزه کوشی آداسی استفاده کنید، سفر ارزان‌ تری خواهید داشت.
  2. آیا کوشی آداسی فرودگاه دارد؟
    این شهر فرودگاه ندارد و برای سفر به آن می ‌توانید از فرودگاه ازمیر استفاده کنید، مدت زمان سفر از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه عدنان مندرس 3 ساعت و نیم می باشد. از ازمیر تا کوش آداسی حدود 90 کیلومتر فاصله دارد که هزینه آن 2 لیر بوده و رانندگی در این مسیر حدود یک ساعت و نیم زمان می برد.
  3. بهترین رستوران های کوش آداسی کدامند؟
    رستوران کوفتجه یوسوف، رستوران لیسر، رستوران فراتلی لا بوفالو، رستوران نئو پالس، رستوران کومسال کوشی آداسی، اسنی، برگر کینگ، اوکسا مارینا، فرنذز، کچاپ، کاپا بالیک، روبرتز کافی، بولبول، مدو، مستر موونز پلیس و رستوران استانبول کاناکجیسی از جمله بهترین رستوران های کوش آداسی می باشند که در آفر تور 7 روزه کوشی آداسی باید حتما تعدادی از آن ها را امتحان کنید.
  4. خدمات هتل های آفر تور 7 روزه کوشی آداسی چگونه است؟
    اکثر هتل های این شهر به صورت UALL و ALL ارائه خدمت می کنند که خدمات هتل در حالت UALL به صورت شبانه روزی و ALL از صبح تا 12 شب ارائه می گردد. البته در کوش آداسی، هتل هایی با سرویس BB نیز وجود دارند که فقط شامل اقامت در هتل و صبحانه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *