چطور از فرودگاه ازمیر به کوشی آداسی برویم؟

چطور از فرودگاه ازمیر به کوشی آداسی برویم؟

همانطور که می دانید یکی از مقاصد گردشگری که امروزه می توان به آن سفر کرد، کوش آداسی می باشد و شما می توانید با خرید تور های این جزیره به آن سفر کنید و اوقات خوشی را سپری کنید. اما برخی از افراد هستند که میخواهند بدون استفاده از تور کوشی آداسی به این جزیره سفر کنند و فقط بلیط هواپیما و هتل را میخواهند. در این صورت باید بگویم که چند راه پیش رو دارید تا به این جزیره بروید. برای اینکه به این جزیره بروید می توانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بروید. اما چطور از فرودگاه ازمیر به کوشی آداسی برویم؟ در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

شما می توانید به صورت مستقیم به این جزیره سفر کنید یا اینکه ابتدا به ازمیر بروید و سپس با استفاده از راه های مختلف به این جزیره بروید. این جزیره دارای زیبایی های بسیار زیادی می باشد و هر ساله تعداد زیادی گردشگر به این جزیره سفر میکنند و از زیبایی ها و مکان های تفریحی آن لذت می برند. از آن جایی که کوشی آداسی فرودگاه ندارد و برای رفتن به این جزیره باید بلیط فرودگاه ازمیر یا همان فرودگاه عدنان را خریداری کنید که در فاصله 90 کیلومتری این جزیره می باشد.

سفر به جزیره زیبای کوش آداسی

کوش آداسی یکی از جزیره های بسیار محبوب گردشگران به حساب می آید و یکی از تفرجگاه ها است که دارای شهر ساحلی می باشد.

بهترین آب و هوا در کوشی آداسی

این شهر ساحلی هم برای مردمان ترکیه و هم برای گردشگران خارجی جذابیت بسیار زیادی دارد. این جزیره به شهر های مهم ترکیه از جمله بودروم ماماریس و ازمیر نزدیک می باشد و به همین منظور کسانی که به این شهر ها سفر میکنند نیز از این جزیره بازدید می کنند.

یکی دیگر از مکان هایی که بسیار دیدنی می باشد جزیره یونانی ساموس می باشد که در نزدیکی کوش آداسی قرار دارد و گردشگران به این جزیره نیز سفر میکنند و این کار را با کشتی انجام می دهند.

این جزیره دارای آب و هوایی بسیار معتدل می باشد و در فصل های بهار و تابستان گردشگران زیادی به آن سفر میکنند. همچنین در نوروز نیز تعداد ایرانی هایی که به جزیره کوشی آداسی سفر میکنند نیز بیشتر میشوند و شما می اتوانید در این فصل ها به این جزیره سفر کنید.

راه های سفر به کوشی آداسی از فرودگاه

اگر از آن دسته از افراد هستید که میخواهند از فرودگاه ازمیر به کوشی آداسی بروند راه های متفاوتی پیش روی شما می باشد.

در سال های گذشته شرکت های تاکسیرانی انجصار حمل و نقل فرودگاه ازمیر را در دست گرفته بودند و تنها گزینه برای رفتن به کوشی آداسی استفاده از این تاکسی ها بود اما امروزه مینی بوس ها و اتوبوس هایی به این گزینه ها اصافه شده اند و دسترسی به کوش آداسی برای مسافران راحت تر از قبل شده است.

راه های سفر به کوش آداسی از ازمیر
جزیره کوشی آداسی

در ادامه میخواهیم چند نمونه از بهترین راه هایی که میتوانید به این جزیره سفر کنید را به شما بگوییم:

سفر به کوشی آداسی با اتوبوس

شرکت حمل و نقل ای 2 بی ترانسفر (a2b transfer) یکی از راه هایی است که هر روز تعداد زیادی سفر از فرودگاه ازمیر به کوشی آداسی را انجام می دهد و مسافران زیادی را از فرودگاه به کوش آداسی می برد و بلعکس.

یکی دیگر از شرکت های اتوبوسرانی شرکت کوشی آداسی ترانسفر می باشد که 24 ساعته در خدمت مسافران است و هر روز هفته سفر های خود را انجام میدهد. این سرویس بسیار منظم می باشد و گزینه خوبی برای سفر به کوشی آداسی از فرودگاه ازمیر می باشد. این شرکت امکان رزرو آنلاین را نیز دارد.

یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده اتوبوس شرکت هوپا می باشد که یک شرکت حمل و نقل بین المللی است و خدمات ترانسفر از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را انجام میدهد. سفر با اتوبوس می تواند بسیار لذت بخش باشد اگر شما از آن دسته از افراد خوش سفر هستید به شما پیشنهاد میدهیم که با استفاده از اتوبوس از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی سفر کنید تا هم از مسیر لذت ببرید و هم راحتی سفر را با این شرکت ها تجربه کنید.

سفر به کوشی آداسی با تاکسی

یکی دیگر از راه هایی که به آن اشاره کردیم استفاده از تاکسی می باشد. با استفاده از این راه شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به کوشی آداسی بروید. با استفاده از تاکسی در مدت زمان یک ساعت می توانید به کوش آداسی برسید. در این راه کرایه شما بر حساب تاکسیمتر محاسبه می شود و راننده شما را به هتلتان می رساند.

سیستم حمل و نقل تاکسی ها آنطور که به نظر می رسد منظم نیست و ممکن است که توسط راننده تاکسی ها احاطه شوید اما از این کار تعجب نکنید چرا که سیستم تاکسی های ترکیه به همین صورت است و اگر شانس به شما رو کند یک راننده تاکسی منصف گیرتان می آید.

سفر به کوشی آداسی با اجاره خودرو

اگر از آن دسته از افراد هستید که به صورت خانوادگی یا با دوستانتان به این شهر سفر میکنید می توانید یک اتومبیل برای خود کرایه کنید. با استفاده از کرایه خودرو دیگر نیازی به راننده ندارید و آزادی عمل بیشتری دارید و به هرجا که بخواهید می توانید سفر کنید.

سفر به کوشی آداسی با قطار

شما می توانید برای سفر به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر با قطار این کار را انجام دهید. این گزینه زیاد آسان نیست اما گزینه خوبی به حساب می آید. شما برای استفاده از قطار نیاز به بلیط دارید و ایستگاه قطار نیز در 18 کیلومتری شهر می باشد.

فرودگاه ازمیر یا عدنان در ترکیه

فرودگاه ازمیر یا همان فرودگاه عدنان در 90 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد و شما برای سفر به کوش آداسی نمی توانید مستقیم به این جزیره سفر کنید بنابراین باید از فرودگاه عدنان استفاده کنید و سپس با یک وسیله نقلیه عمومی یا اتومبیل های کرایه ای به این شهر سفر کنید.

فرودگاه ازمیر به کوش آداسی
فرودگاه ازمیر به کوشی آداسی

از آنجایی که این فرودگاه در نزدیکی شهر کوشی آداسی قرار دارد، شما می توانید به راحتی اینکار را انجام دهید ولی یک هزینه حمل و نقل را باید پرداخت کنید.

جمع بندی

به طور کلی کوشی آداسی سالانه مقصد گردشگران بسیار زیادی می باشد و بسیاری از افراد به این شهر سفر میکنند و شما می توانید یکی از این افراد باشید. همانطور که می دانید و گفته شد راه های زیادی برای سفر از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی وجود دارد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز هایتان از آنها استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما استفاده از تاکسی می باشد.

سوالات متداول چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

  1. چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟
    برای اینکه بتوانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بروید می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی یا خودرو های کرایه استفاده کنید.
  2. راه های سفر به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر چیست؟
    راه های متفاوتی برای سفر به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر برای شما وجود دارد که از جمله آنها می توان به تاکسی اتوبوس و قطار اشاره کرد.
  3. هزینه های حمل و نقل عمومی برای سفر به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر چقدر است؟
    هزینه های تاکسی ها با تاکسیمتر محاسبه می شود اما هزینه های بلیط قطار و اتوبوس را می توانید با تور پرداخت کنید یا اینکه آنها را جدگانه بپزدازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *