هزینه سفر به کوش آداسی

هزینه سفر به کوش آداسی در سال 1400

ما در این مطلب قصد داریم که هزینه سفر به کوش آداسی در سال 1400 را برای شما مطرح کنیم. اگر قصد سفر به این کشور را دارید و بابت هزینه های آن نگرانید، این مطلب را از دست ندهید. در واقع تمام آنچه شما باید در مورد هزینه های این سفر بدانید در این مطلب آورده شده است.

هزینه سفر به کوش آداسی در سال 1400
نمایی از جزیره زیبای کوش آداسی

هزینه آیتم های مختلف سفر کوش آداسی

ما در زیر عنوان مواردی را که در سفر کوش آداسی می بایست بابت آنها هزینه کنید، برای شما آورده ایم. این موارد عبارتند از:

  • قیمت بلیط پرواز به کوش آداسی
  • قیمت هتل در کوش آداسی
  • قیمت غذا در کوش آداسی
  • قیمت تفریح در کوش آداسی
  • قیمت تاکسی، اتوبوس و مترو در کوش آداسی

در ادامه برآورد هزینه سفر به کوش آداسی می توانید توضیح هر کدام از این موارد را بخوانید.

قیمت بلیط پرواز به کوش آداسی

در سال 1400 نرخ بلیط های پروازی به کلی تغییر کرد. می توان گفت که یک پرواز اکونومی ترکیش از تهران تا کوش آداسی به صورت یک طرفه در ارزان ترین شرایط 4 میلیون تومان می باشد. البته این قیمت ها برای بلیط های پرواز به کوش آداسی به تاریخ سفر نیز بستگی دارد. مسلما در تعطیلات نوروزی نمی توان بلیط این سفر را به این ارزانی خرید و باید هزینه ی بیشتری برای این سفر در نظر گرفت.

برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت ها باید خدمت شما عرض کنیم که مثلا در عید 1400 بلیط سفر به استانبول حدود 10 میلیون تومان شده بود. پس یادتان باشد که قبل از خرید بلیط، حتما تاریخ را چک کنید که تعطیلات یا عید نباشد و هزینه ی سفر شما بسیار گران قیمت تمام نشود.

قیمت هتل در کوش آداسی

می توان گفت که قیمت هتل در کوش آداسی نیز مثل جاهای دیگر به امکانات هتل و خدمات ارائه شونده توسط آن بستگی دارد. شما می توانید برای بررسی قیمت ها و انتخاب یک جای مناسب برای اقامت خود به صورت آنلاین یکی از هتل های کوش آداسی را رزرو نمایید.

برای این منظور بهتر است که از یک آژانس مسافرتی کمک بگیرید. زیرا کارشناسان حاضر در این مراکز از قیمت تمام هتل های کوش آداسی اطلاع دارند و می توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند. به خاطر داشته باشید که آژانس های مسافرتی علاوه بر فروش تور، در اموری مانند خرید بلیط پرواز و رزرو هتل نیز خدمات می دهند.

حال می رسیم به قیمت. قیمت هتل در کوش آداسی بین 100 تا 900 لیر ترکیه است. سایر قیمت ها عبارتند از:

  • قیمت ارزان ترین هتل در کوش آداسی شبی 100 لیر است.
  • قیمت هتل های متوسط و نسبتا خوب در این مکان شبی 300 تا 500 لیر می باشد.
  • بهترین و باشکوه ترین هتل ها در این شهر نیز قیمتی بین 800 تا 900 لیر دارند.

شما باید در زمان رزرو هتل ابتدا از تمام امکاناتی که آن هتل دارد و خدماتی که ارائه می دهد اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به رزو هتل نمایید. با این کار می توانید بهترین و ایده آل ترین مکان را برای اقامت خود تدارک ببینید.

قیمت هتل در کوش آداسی
هتل کوش آداسی

قیمت غذا در کوش آداسی

در کوش آداسی می توان به شعب مک دونالد رفت. قیمت یک مک دونالد در این جزیره در حدود 46 هزار تومان است. همچنین می توانید به رستوران های ارزان قیمت کوش آداسی بروید و با 60 هزار تومان یک غذای مناسب بخورید. البته قیمت غذا در رستوران های متوسط و خوب کوش آداسی کمی تفاوت دارد. در این رستوران ها هزینه ی صرف یک وعده غذا چیزی حدود 600 هزار تومان به بالاست.

می توان گفت که غذاهای ترکیه و جزیره ی کوش آداسی شباهت زیادی به غذاهای ایرانی دارند. در واقع در این شهر ایرانی ها می توانند به شدت از غذاهای طبخ شده توسط ترکیه ای ها لذت ببرند. البته شما خودتان نیز می توانید به جای مراجعه به رستوران، مواد اولیه ی غذاها را بخرید و در سوییتی که اجاره کرده اید غذای مورد علاقه ی خود را طبخ نمایید.

قیمت تفریح در کوش آداسی

هزینه تفریح در شهر کوش آداسی بستگی به این دارد که شما می خواهید از چه مراکز دیدنی و جاذبه های توریستی و تفریحی استفاده کنید. همان طور که می دانید، در کوش آداسی سواحل زیبا و جذاب و نقاط تاریخی و باستانی متعددی وجود دارند. بنابراین میزان هزینه ای که برای تفریح در کوش آداسی لازم است به شما بستگی دارد.

با این حال، برای ورود به پارک های آبی و آکواریوم دلفین ها باید مبلغی معادل 30 دلار بپردازید. هزینه سفر به کوش آداسی و گردش با کشتی از این هم بیشتر است و از 35 دلار آغاز می شود.

مطالب خواندنی دیگر:تفریحات کوش آداسی

قیمت تاکسی، اتوبوس و مترو در کوش آداسی

قیمت تاکسی و مترو و اتوبوس در تهران بسیار به قیمت این وسایل نقلیه در تهران شباهت دارد. برای رفت و آمد در کوش آداسی هم می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد و هم از تاکسی و غیره. البته یادتان باشد که استفاده از اتوبوس و مترو معقول تر است و هزینه ی کمتری دارد.

در کوش آداسی قیمت یک بلیط تک سفره برای اتوبوس حدود 6 هزار تومان است. همجنین برای تاکسی نیز حق نشستن در آن حدود 12 هزار تومان می باشد. البته تاکسی های کوش آداسی مجهز به تاکسی متر هستند. در واقع هزینه ی تردد با تاکسی در شهر به ازای هر یک کیلومتر 12 هزار تومان است. یعنی هزینه ی یک سفر 4 کیلومتری می شود 48 هزار تومان که اگر هزینه ی حق نشستن در تاکسی هم به آن اضافه شود این مبلغ به 60 هزار تومان می رسد.

قیمت تاکسی، اتوبوس و مترو در کوش آداسی
اتوبوس در کوش آداسی
در پایان

باید گفت که حالا که از قیمت ها اطلاع پیدا کردید به سادگی می توانید هزینه های خود را برای این سفر برآورد کنید و سفر نمایید. البته به خاطر داشته باشید که همیشه قیمت تور از سفر انفرادی بسیار ارزان تر است. زیرا هتل ها و فرودگاه ها برای آژانس های هواپیمایی همیشه تخفیف های خاصی در نظر می گیرند.

سوالات متداول هزینه سفر به کوش آداسی

  1. هزینه ی بلیط سفر به کوش آداسی در ایام عادی چقدر است؟
    شما می توانید بلیط سفر به کوش آداسی را در ایام عادی سال بین 3 الی 5 میلیون تومان خریداری نمایید.
  2. قیمت هتل های شهر کوش آداسی چقدر است؟
    در کوش آداسی مانند جاهای دیگر قیمت هتل ها با هم تفاوت دارد. ولی به هر صورت در کوش آداسی قیمت هتل ها بین 300 تا 3 میلیون تومان برای هر شب است.
  3. قیمت غذاهای رستوران ها در کوش آداسی چند است؟
    می توان گفت که در رستوران های ارزان قیمت قیمت غذاها در سال 1400 حدود 70 هزار تومان آب می خورد. در رستوران های متوسط و رو به خوب این جزیره نیز قیمت یک وعده غذا در حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *