قیمت تور قشم لحظه آخری

قیمت تور قشم لحظه آخری

سرزمین دیدنی قشم، با وسعتی در حدود 1500 کیلومتر مربع، بزرگترین جزیره ایران است. جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که در خلیج فارس و شمال شرقی تنگه هرمز واقع شده است. این جزیره در چند دهه اخیر به یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده که در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی می باشد. قیمت تور قشم لحظه آخری را در ادامه مطلب دنبال کنید. در تور ارزان قشم موجی از آرامش و حس خوب جریان دارد. حس زندگی مردمان خونگرم این جزیره در رگ ‌های شما جاری می ‌شود.

سرزمین دیدنی قشم
سرزمین دیدنی جزیره قشم

سفر به قشم

برای سفر به جزیره زیبای قشم راه های متعددی پیش روی مسافران و گردشگران عزیز قرار دارد که بی شک انتخاب هر یک توسط مسافران می تواند سفری خوش و به یادماندنی برای آن ها رقم بزند.

تور قشم با هواپیما

سفر به قشم با هواپیما رایج ترین و پرطرفدارترین راه برای سفر به این جزیره است. قیمت تور قشم هوایی معمولا گران تر از تورهای زمینی هستند و این به خاطر گران تر بودن قیمت بلیط هواپیما قشم می باشد. اگر هزینه و قیمت تور برای شما اهمیت زیادی ندارد، پیشنهاد ما به شما سفر با تور قشم هوایی می باشد. راحتی، صرفه جویی در وقت، امکانات رفاهی پیشرفته، تخفیف های ویژه برای کودکان و غیره از جمله مزایای سفر با هواپیما می باشد.

تور قشم با قطار

  • سفر زمینی به قشم با ترانسفر قطار صورت می گیرد و قیمت تورهای آن تا حدودی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. گفتنی است تور قشم با قطار از مبدا تهران به مقصد بندرعباس برگزار می شود و گردشگران ادامه مسیر را از بندرعباس تا جزیره با لنج طی خواهند کرد.
  • قطار تهران بندرعباس طولانی ترین مسیر ریلی ایران است به طوری که مسافران بعد از خرید بلیط قشم حداکثر 20 ساعت از زمان سفر خود را در قطار سپری خواهند کرد. بنابراین این موضوع می تواند یکی از معایب سفر با قطار به شمار آید.
  • از جمله قطارهایی که در مسیر ریلی تهران – بندرعباس فعالیت می کنند می توان به قطارهای غزال رجا، البرز و قطارهای لوکس ۶ تخته جوپار اشاره کرد. قطارهای غزال و البرز بهترین انتخاب برای سفر با تور زمینی قشم می باشد.

قیمت تور قشم

عوامل زیادی روی قیمت تور قشم تاثیرگذار است که هنگام خرید تور مورد نظر باید به آنها توجه داشته باشید. نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع هواپیما و پرواز، نوع قطار، مدت زمان سفر، اقامتگاه، ساعت رفت و برگشت پرواز و غیره از جمله فاکتورهایی هستند که در قیمت تورهای قشم تاثیر مستقیم و بسزایی دارند. به طور مثال تورهایی که پرواز آن ها با ایرلاین معراج یا ماهان باشد، به مراتب گران تر از تورهای ارائه شده با مابقی ایرلاین های فعال در این مسیر هوایی می باشد.

به عنوان مثال تور قشم با قطار برای 2 شب 480 هزار تومان و برای 3 شب 650 هزار تومان و 4 شب 750 هزار تومان می باشد. تور هوایی قشم برای 2 شب با هتل های مختلف از 850 تا 1180 هزار تومان بوده و برای 3 شب حدود 1600 هزار تومان و برای 4 شب حدود 1800 هزار تومان می باشد.

تور ارزان قشم

برای خرید تور ارزان قشم بهتر است هتل های 2 یا 3 ستاره قشم را انتخاب کرده که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب هستند. همچنین انتخاب تور زمینی قشم با قطار موجب پایین آمدن هزینه تور قشم می شود.

راه دیگر خرید تور ارزان قیمت قشم این است که تور آف خورده قشم را در آذربال پیدا کرده و اگر شرایط تور با معیارهای شما مطابقت داشت، نسبت به خرید آن اقدام نمایید. تور آف خورده قشم همان طور که از اسم آن پیداست، دارای قیمت پایین تری نسبت به تورهای استاندارد این مسیر می باشد.

تور قشم
تور لحظه آخری قشم

راه دیگر کاهش هزینه های سفر به قشم، خرید تور لحظه آخری است. با این کار هزینه تور قشم را بسیار کاهش خواهید داد. خرید تورهای لحظه آخری از نظر هزینه برای گردشگران بسیار به صرفه است اما قبل از خرید تور باید به امکانات تور و شرایط کنسلی آن توجه کنید، به طور مثال برخی از مسافران فکر می کنند همگی تورهای لحظه آخری قشم با امکانات بسیار خوب و قیمت پایین ارائه می شوند، در صورتی که امکانات تور (نوع هتل، نوع پرواز، خدمات گردشگری و غیره) کاملا به تور اولیه بستگی دارد.

تور چارتر قشم

تور چارتری به تورهایی گفته می شود که یک شرکت ارائه دهنده خدمات توریستی، تعدادی از صندلی های هواپیما یا قطار را خریداری نموده و با رزرو اقامت در قالب یک پکیج تور مسافرتی به فروش می رسانند. در این شرایط قیمت تور قشم ارائه شده استاندارد است اما به اشتباه بین مسافران اینگونه جا افتاده است که قیمت تور چارتری قشم ارزان تر از تورهای عادی است. در صورتی که تور چارتر با تور لحظه آخری متفاوت بوده و تنها تورهای لحظه آخری هستند که قیمت آن ها نسبت به تورهای استاندارد ارزان تر می باشد.

حمل و نقل در جزیره

قشم جزیره بزرگی است، به همین دلیل حمل و نقل در جزیره یکی از مسائل حائز اهمیت برای مسافران تور قشم محسوب می شود. بنابراین لازم است بدانید که حمل و نقل مردم و مسافران در قشم توسط سرویس اتوبوس و تاکسیرانی صورت می گیرد و همچنین جدیدا اسنپ هم به ناوگان حمل و نقل قشم اضافه شده است. هزینه تور قشم خود را با انتخاب هتل مناسب و در نزدیک مرکز شهر کاهش دهید.

همچنین هزینه کرایه خودرو در قشم نسبت به کیش به صرفه‌ تر است، به عنوان مثال برای یک مسیر مشابه در قشم دو سوم قیمت کیش را پرداخت می‌کنید.

اقامت در قشم

برای اقامت در قشم چند انتخاب دارید: هتل، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و چادر.

هتل های قشم

اگر می ‌خواهید سفری با کیفیت را تجربه کنید ما با توجه به آب و هوای قشم به شما هتل را پیشنهاد می‌ دهیم. جزیره قشم هتل 5 ستاره ندارد ولی تعدادی هتل 5 ستاره در دست ساخت است که با آخرین متدهای روز طراحی شده اند، می‌توان هتل ‌ها را در تور قشم در دسته‌ های ارزان، اقتصادی و لوکس دسته بندی کرد.

در هتل های قشم گزینه های متنوعی وجود دارد که بسته به بودجه ای که برای این سفر اختصاص داده اید می توانید انتخاب کنید. هزینه تور قشم را با انتخاب هتل مناسب به حداقل برسانید. مانند هتل رویال و هتل مارینا 1 و سورینت، هتل آرتا، هتل ارم و هتل های ارزان مانند هتل آسماری، هتل دیپلمات، هتل پرشین گلف آماده ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران این جزیره می باشند.

هتل های قشم
هتل قشم
سوئیت ‌های قشم

سوئیت‌ های قشم از لحاظ قیمتی تقریبا با هتل‌ها هم قیمت هستند ولی رزرو سوئیت قبل از رسیدن به قشم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی ‌شود، قبل از مطمئن شدن از تمیزی و مناسب بودن محل سوئیت پیشنهاد می‌شود اقدام به رزرو نفرمایید.

اقامتگاه های بومگردی قشم

چند سالی است که گردشگران علاقه خاصی به اقامت در اقامتگاه های بومگردی پیدا کرده اند. اقامتگاه های بومگردی یک سری خانه های محلی و قدیمی هستند که توسط صاحبان و افراد محلی خانه اداره می شوند و برای رزرو در اختیار مسافران تور قشم قرار گرفته اند. درست است که بعضی از امکانات و تجهیزات رفاهی هتل ها در این اقامتگاه ها وجود ندارد، ولی طرفداران خاص خود را دارد.

اقامتگاه‌ های بوم گردی قشم، خانه‌های روستایی هستند که برای پذیرایی از گردشگران و مسافران آماده و تجهیز شده اند. این اقامتگاه ‌ها دارا مجوز منطقه آزاد کیش هستند. اقامت در این خانه‌ها برای آشنایی بیشتر با آداب و فرهنگ مردمان قشم مناسب است ولی نمی‌توانند به راحتی هتل و سوئیت باشند. اقامتگاه بومگردی سنتی خالو، اقامتگاه بومگردی کلودنگ، خانه سنتی صبورا، خانه بومگردی خانه دوست و مادر حسن از معروف ترین خانه های بومگردی قشم هستند.

مسیر های سفر به قشم

نزدیک ترین بندر به قشم، بندرعباس است که در شمال جزیره واقع شده و فاصله آن تا محل سربندر قشم حدود 30 کیلومتر می باشد. سه مسیر دریایی اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله سنگی (شهید ذاکری) قشم، هوایی (فرودگاه بین المللی قشم) و زمینی (تردد خودرویی با لندینگ کرافت بین دو بندر پهل و لافت) برای سفر به این جزیره زیبا وجود دارد. فاصله از تهران تا بندرعباس۱۲۷۶ کیلومتر بوده که مدت زمان سفر زمینی ۱۴ ساعت و مدت زمان سفر هوایی ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه و مدت زمان سفر با قطار ۱۹ ساعت تا بندرعباس می باشد.

سفر به قشم
مسیر های سفر به قشم
فاصله بندرعباس تا قشم

ادامه مسیر تورهای زمینی قشم از مبدا بندرعباس انجام می شود که فاصله آن تا جزیره حدود 32 کیلومتر می باشد. حمل مسافران از بندرعباس تا قشم توسط شناورهای تندرو انجام می شود که حدود 35 دقیقه زمان می برد و می توانید یک کشتی سواری خوبی هم انجام دهید و لذت ببرید.

تاریخچه جزیره زیبای قشم

قشم، این سرزمین زیبا که به بزرگترین جزیره‌ خلیج فارس شهرت دارد، پیشینه‌ تاریخی عظیمی داشته و می توان آن را به عنوان یکی از جزایر تاریخی با قدمتی بیش از هزار سال دانست که در دوره‌ ساسانیان به نام “ابرکاوان” شهرت داشته ‌است. این جزیره‌ تاریخی، دارای جاذبه ‌های طبیعی، تفریحی، مذهبی گوناگونی بوده و مقصد هزاران مسافر در چهار فصل سال است.

سوغات تور قشم

صنایع و هنرهای دستی قشم همواره از ارزش و زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند. این صنایع شامل خوس ‌دوزی، رودوزی، سوزن ‌دوزی، گرگور بافی و گلابتون ‌دوزی است که توسط زنان و دختران هنرمند این منطقه تولید می ‌شود. روبند، لباس‌ های محلی، زیورآلات دست‌ ساز با استفاده از بقایای موجودات دریایی، حصیربافی، ادویه‌‌ های جنوبی، صنایع‌ دستی دریایی، خرما، نان محلی و کیک سنتی هلر از سوغات زیبای این جزیره هستند که می ‌توانید به عنوان یادگاری از این سفر جذاب همراه خود داشته‌ باشید.

سوغات تور قشم
خرید سوغاتی تور قشم
رستوران ‌های جزیره قشم کدامند؟

از رستوران‌ ها و فست فود های معروف قشم می ‌توان به رستوران بومی خاله (در ضلع جنوبی قلعه پرتغالی ‌ها)، رستوران حس خوب (صحرای سینا)، رستوران نعیم (غذاهای دریایی و معمولی – میدان امام قلی)، فست فود شاورما (نزدیک سیتی سنتر)، رستوران الوند (رستوران گران قیمت کیش – جنب هتل دیپلمات) اشاره کرد. غذا خوری‌ های سنتی قشم را فراموش نکنید، می ‌توانید غذاهای سالم و لذیذی را در این غذا خوری ‌ها با قیمت مناسب نوش جان کنید.

خرید در قشم

یکی دیگر از بخش های پرطرفدار سفر به جزیره قشم خرید کردن در بازارهای سنتی و ارزان قیمت آن است. بازار درگهان معروف ترین مرکز خرید قشم است که در آن هر نوع کالایی از خوراکی گرفته تا لباس و اجناس سنتی و تزئینی برای خرید سوغات قشم وجود دارند. لازم به ذکر است که درگهان در شمال ‌‌شرقی جزیره و 40 کیلومتری فرودگاه قشم واقع شده است. همچنین بازار قدیم قشم و پاساژهای سرپوسیده مانند سیتی سنتر و بازار ستاره و فردوسی و … از مراکز خرید معروف این جزیره هستند.

خرید در قشم
خرید در جزیره قشم

پرسش ‌های متداول

  1. بهترین زمان سفر به قشم چه موقع است؟
    میانگین دمای قشم معتدل است و آب و هوای آن به گونه ‌ای است که در تمام فصل‌ ها می ‌توان سفری لذتبخش به آن داشت. اما رطوبت در آن بالا است و در تابستان‌ ها هوا بسیار گرم و شرجی است و در سایر فصول (به استثنای اواخر دی و بهمن ماه) از هوای معتدلی برخوردار است. لذا اوایل بهار و فصل پاییز را می‌ توان بهترین زمان سفر به قشم در نظر گرفت. در فصل تابستان، به دلیل گرما و رطوبت زیاد، گردشگران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند و خدمات گردشگری با افت قیمت نسبی مواجه هستند.
  2. بهترین مدت اقامت در سفر به قشم چقدر است؟
    قشم، با ۱۲۰ کیلومتر طول، بزرگترین جزیره خلیج‌ فارس است و دیدنی ‌های آن هر یک در گوشه‌ ای از جزیره و با فاصله از دیگر دیدنی ‌ها قرار گرفته ‌اند. همچنین بسیاری از گردشگران بخش زیادی از وقت خود را به گشت و گذار در بازارهای این منطقه آزاد اقتصادی اختصاص می‌دهند. به همین خاطر دیدن تمام جاذبه‌ های جزیره و صرف زمان کافی در هر یک از آن‌ ها به حداقل ۳ روز زمان نیاز خواهد داشت. در سفر سه ‌روزه به قشم، می ‌توانید بدون عجله به بازدید از تمام دیدنی‌ های معروف جزیره بپردازید.
  3.  بهترین هتل های قشم برای اقامت کدامند؟
    در این جزیره اقامتگاه های متعددی از قبیل هتل، سوئیت، هتل آپارتمان و خانه بومگردی برای اقامت مسافران تعبیه شده که از بهترین هتل های آن می توان به هتل 4 ستاره ارم، هتل 4 ستاره آرتا، هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان و هتل آتامان اشاره کرد.
  4. زمان مناسب خرید تور قشم چه زمانی است؟
    برای خرید تور قشم می‌ توانید از آبان تا اردیبهشت اقدام کنید، در این مدت آب و هوای قشم معتدل و مطلوب است. از آخر اردیبهشت تا آبان به دلیل گرمای زیاد، تور قشم پیشنهاد نمی‌ شود. لازم به ذکر است نرخ تورهای قشم از اواخر بهار تا اواسط تابستان به حداقل می‌ رسد. اگر در این فصل قصد سفر دارید در نظر داشته باشید که به علت گرمای شدید هوا امکان بازدید از اماکن تفریحی در طول روز دشوار است ولی برای خرید می‌تواند زمان مناسبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *