زمان حراج در وان ترکیه برای خرید

زمان حراج در وان ترکیه برای خرید را بدانید

در این مطلب به شما زمان حراج در وان ترکیه برای خرید را می گوییم. در واقع شما با خواندن این مطلب می توانید در زمان سفر به ترکیه و خرید در وان، بهترین اجناس را با نازل ترین قیمت ها تهیه کنید. پس اگر دوست دارید در این مورد بیشتر بدانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

زمان حراج در وان ترکیه برای خرید را بدانید
خرید در فصل حراج وان

زمان حراج در وان ترکیه چه زمانی است؟

می توان گفت که حراج و آف های 70 درصد و 50 درصد در همه ی فروشگاه های شهر وان به صورت همزمان نیست. بیشتر این حراج ها در عید های خاص مثلا روز مادر صورت می گیرد. ولی به هر صورت بیشترین تخفیف ها را فروشگاه های وان با نزدیک شدن به کریسمس آغاز می کنند. در چنین زمان هایی روی شیشه ی فروشگاه های وان کلمه ی indirim به معنی تخفیف نوشته می شود که همین امر باعث شده تا بهترین زمان رزرو تور وان در این مواقع باشد.

یعنی اگر شما در بازه زمانی اول دی تا پانزدهم دی ماه در وان ترکیه حاضر باشید، خرید خوبی را انجام خواهید داد. یادتان باشد که همیشه بهترین زمان حراج در وان ترکیه برای خرید قبل از دی ماه و اوایل آن است. درصد تخفیف در این تایم از دیگر زمان ها بسیار بیشتر می باشد. ولی فقط یک نکته وجود دارد که باید حتما به آن توجه کنید. آن هم اینکه در این زمان قیمت هتل ها نسبت به زمان های دیگر چند برابر می شود. زیرا معمولا در اواخر سال میلادی ظرفیت هتل ها تکمیل می شود و اگر تعداد محدودی ظرفیت خالی هم مانده باشد با قیمت بالایی ارائه می گردند.

اولین بخش نکات مهم در زمان خرید در شهر وان ترکیه

شما می توانید در ادامه ی مطلب زمان حراج در وان ترکیه برای خرید، نکات مهمی را که در این تایم لازم است بدانید، در زیر مطالعه کنید. از جمله:

  • اول اینکه زمان سفر خود را طوری تنظیم کنید که در مدت زمان حراج در وان ترکیه حضور داشته باشید. در این صورت می توانید بیشتر سود را از خرید خود ببرید.
  • دوم اینکه نباید در وان همه ی پول خود را با به یک باره با لیر ترکیه عوض کنید. دلیل این موضوع را هم در مباحث قبل برای شما گفته ایم.
  • سوم قانون این است که شما به عنوان مسافر می بایست تنها مقدار معینی بار به همراه خود داشته باشید. پس یادتان باشد که خرید های شما بیشتر از سقف تعیین شده و قانونی نباشد. در غیر این صورت در گمرک با مشکل مواجه می شوید.
  • اگر نیاز دارید که بیشتر از سقف تعیین شده خرید کنید می توانید در این سفر چند نفر از آشنایان خود را که قصد خرید ندارند با خود به همراه بیاورید. در این صورت می توانید از سهمیه ی سالانه ی آنها نیز برای خرید استفاده کنید.
  • یکی دیگر از بهترین بازار های وان بازار روس ها و بازار سنتی وان است که در خیابان جمهوریت می باشد. 
  • همچنین اجناس بازار کاظم کارابکر و مرکز خرید ام وی ام وان نیز نسبت به سایر بازار ها از لحاظ قیمت ارزان تر و مناسب ترند.
اولین بخش نکات مهم در زمان خرید در شهر وان ترکیه
فروشگاه های حراج ترکیه

دومین بخش نکات مهم خرید در شهر وان

در ادامه ی بحث زمان حراج در وان ترکیه می توانید بقیه ی نکاتی را که در این زمینه لازم است بدانید، در زیر مطالعه کنید.

  • می توان گفت که در اکثر مراکز خرید وان برند های معروف مانند زارا، ال سی وایکیکی، ماوی و دیفاکتو وجود دارند. در واقع قیمت این برند ها در وان نسبت به قیمت آنها در ایران بسیار ارزان تر است. بنابراین می توانید در زمان خرید به این فروشگاه ها نیز بروید و با خیال راحت خرید کنید.
  • برای خرید مواد غذایی خوشمزه و با کیفیت می بایست به فروشگاه های کارفورسا یا میگروس بروید. این فروشگاه ها زنجیره ای هستند و شانس اینکه با خرید از آنها به شما کارت اعتباری بدهند زیاد است.
  • یادتان باشد که اگر کارت اعتباری از فروشگاه های کارفورسا و میگروس گرفتید، آنها را در زمان خرید همیشه به همراه داشته باشید. زیرا ممکن است در خرید بعدی تمام اجناسی که برداشتید برای شما رایگان تمام شود.
  • مردم شهر وان به اکسسوری ها بسیار علاقه دارند. به همین علت در بازار به جز طلا و نقره می توانید فلزات زینتی دیگر مانند گوگرد، سرب و مس را هم مشاهده کنید. می توان گفت در فصل حراج فروش این مراکز چند برابر حالت عادی است.
  • توصیه ی ما این است که در این شهر با فروشندگان بسیار چانه بزنید، اینگونه می توانید خرید بهتری انجام دهید.
  • یادتان باشد که در وان فروشندگان به هیچ عنوان جنس فروخته شده را پس نمی گیرند. پس سعی کنید با دقت خرید نمایید.

سومین بخش نکات ارزشمند خرید در وان

این آخرین بخش از مهم ترین نکات خرید در شهر وان است. در زیر با آخرین اطلاعات در این زمینه آشنا شوید.

  • بهترین مکان برای خرید نقره سیاه قلم بازار آتاسوی آرت است که در مرکز شهر وان می باشد. در این مکان گوشواره ها، گردنبند ها و انگشتر های زیبایی وجود دارد. پس حتما در زمان خرید به این بازار نیز سر بزنید.
  • بازار های محلی وان نیز گزینه بسیار خوبی برای خرید هستند. سوغاتی های رنگارنگ، قالی و قالیچه های زیبای موجود در فروشگاه های آن هوش از سر شما خواهند برد.
  • یادتان باشد که هر فروشگاهی در وان معمولا خرید شما را در نایلون ها یا کیسه های مخصوص به خود می گذارند. شما می بایست خرید های خود را به چمدان شخصی منتقل کنید. زیرا ماموران گمرک در زمان ارزیابی ممکن است به آنها حساس شوند و برای شما اضافه بار بنویسند. به همین دلیل برای اینکه در زمان برگشت دجار مشکل نشوید، باید خرید های خود را در یک ساک قرار دهید.
  • شما می توانید از افرادی که در زمینه ی خرید در وان تجربه داند نحوه ی تخفیف گرفتن را یاد بگیرید.  زیرا اگر این کار را بلد باشید می توانید از فروشندگان این شهر تخفیف های خوبی دریافت کنید. البته به شرطی که قیمت کالای خریداری شده شرکتی نباشد.
  • در زمان خرید کردن در این شهر عجله نکنید. زیرا در زمان خرید هر چه جلوتر بروید مورد های بهتر و قیمت های مناسب تری را خواهید دید.

مراکز معروف وان برای خرید پوشاک

ما در ادامه ی مطلب زمان حراج در وان ترکیه برای خرید شما را با معروف ترین فروشگاه های پوشاک شهر آشنا خواهیم کرد. در حقیقت می توان گفت که یکی از معتبرترین و معروف ترین فروشگاه شهر وان برشکا است که از حدود بیست سال قبل تاسیس شده است. به خاطر داشته باشید که بهترین سوغاتی ترکیه لباس های برندی است که این کشور دارد و خوش شانسی این است که تمامی برند های معروف در فروشگاه برشکای وان نمایندگی دارند.

شما در فصل حراج می توانید با خیال راحت به خرید پوشاک مورد علاقه ی خود بپردازید. برشکا جدیدا به عنوان یک برند تازه از گروه اسپانیایی ایندیتکس شناخته شده و در 70 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. کشور هایی از قبیل مالزی، امریکا، دوبی، کانادا، ایتالیا، تایلند، کره جنوبی و روسیه.

مراکز خرید عمده در وان ترکیه

در وان ترکیه چند مرکز برای خرید پوشاک به صورت عمده وجود دارد. مراکزی با عنوان:

  • چایتا برندز
  • کلاب فشن
  • علی بابا
  • طاها گروپ
  • ممتک
  • کاردم

که شما می توانید با سر زدن به هر کدام از این مراکز خرید خود را با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت انجام دهید.

مراکز خرید عمده در وان ترکیه
مراکز خرید عمده وان
در پایان

می توان گفت که خرید کردن همیشه خوب است. ولی با این گرانی های اخیر و نرخ سرسام آور دلار بهتر است این خرید از جایی انجام شود که هم از لحاظ کیفیت درخور باشد و هم از لحاظ قیمتی مطلوب به نظر برسد. خب از اینکه ما را تا پایان مطلب زمان حراج در وان ترکیه برای خرید همراهی کردید سپاسگذاریم. ایام به کام تان.

سوالات متداول زمان حراج در وان ترکیه برای خرید

  1. فصل حراج در شهر وان ترکیه چه زمانی است؟
    می توان گفت که از قبل از کریسمس تا وسط های دی ماه فروشگاه های وان تخفیف های زیادی روی اجناس خود اعمال می کنند و این بازه زمانی بهترین زمان برای خرید محسوب می شود.
  2. سقف تعیین شده توسط گمرک برای خرید هر مسافر در وان ترکیه چقدر است؟
    هر مسافر می تواند تا 20 کیلو با خود بار به همراه داشته باشد. البته اگر قصد خرید بیشتری را دارید می توانید از معافیت پاسپورت همراهانتان برای این کار استفاده کنید.
  3. برای خرید مواد غذایی با قیمت مناسب در وان باید به کجا مراجعه کنیم؟
    مراکز خرید زنجیره این کارفورسا و میگروس در وان بهترین فروشگاه های مواد غذایی هستند که اجناس را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند. همچنین اگر خوش شانس باشد به شما کارت اعتباری رایگان نیز تعلق می گیرد.

12 دیدگاه برای ”زمان حراج در وان ترکیه برای خرید

    1. سلام دوست عزیز
      بسته به کالای مدنظرتون میتونید توی فروشگاه های مخصوص به اون کالا به خرید بپردازید.

    1. سلام دوست عزیز
      در فصل پاییز و زمستان می‌توانید با تخفیف های ویژه‌ی ترکیه روبه رو شوید.

    1. سلام روز بخیر
      معمولا فصل حراج در شهر وان اواخر بهار و پاییز است و همچنین بهترین زمان باری رزرو تور وان فصل پاییز می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *