راهنمای سفر ارزان به قشم

راهنمای سفر ارزان به جزیره قشم

قشم بزرگترین جزیره و پهناور ترین جزیره ایران است که دارای زیبایی های طبیعی زیادی می باشد و بسیاری از افراد برای دیدن این زیبایی ها به آن سفر میکنند و این کار را با استفاده از تور قشم انجام می دهند. راهنمای سفر ارزان به قشم به شما کمک می کند تا در سفر خود به این جزیره زیبا بتوانید از بهترین امکانات استفاده کنید و کمترین قیمت را پرداخت کنید.

افرادی که به این جزیره سفر میکنند از راه های مختلف این کار را انجام می دهند، شما می توانید از راه های مختلف مانند راه های سفر زمینی به جزیره قشم یا سفر هوایی به این جزیره سفر کنید، در این جزیره علاوه بر طبیعت بسیار زیبا دارای مکان های تفریحی بسیار دیدنی می باشد. کسانی که به این جزیره سفر می کنند حتما باید سری به مراکز تجاری و خرید آن بزنند چرا که می توانند در این جزیره بهترین اجناس با بهترین قیمت را بخرند. یکی از مهم ترین دلایل افرادی که به قشم سفر میکنند خرید کردن است، کسانی که به قشم سفر میکنند حداقل یک روز کامل را برای خرید کردن وقت می گذارند. تفریحات جزیره قشم شامل دو بخش خشکی و آبی می شود و در قشم می توانید به تفریحات مختلف آبی هم بپردازید.

استفاده از راهنمای سفر ارزان به قشم 

برای اینکه بتوانید به جزیره قشم سفر کنید چند راه پیش رویتان است که به دو نوع مختلف تقسیم می شود. اولین راه که مورد استقبال بسیاری از افراد است سفر با هواپیما است. اما این راه هزینه بیشتری دارد و نمی توانید در هزینه ها صرفه جویی انجام دهید. آژانس های هواپیمایی بسیاری وجود دارند که خطوط هوایی بسیار خوبی را با قیمت های مختلف برای شما فراهم می کنند، می توانید از ارزان ترین آنها استفاده کنید.

سفر زمینی ارزان قشم

از راه های دیگری که می توان به قشم سفر کرد سفر زمینی است، سفر زمینی یه جزیره قشم خود به سه بخش تقسیم می شود، نخست اینکه می توانید با وسیله شخصی سفرتان را انجام دهید اما این را بدانید یک الی دو روز در راه خواهید بود و بنابر این می بایست هزینه سوخت را در نظر داشته باشید و همچنین حتما در این سفر برای استراحت توقف خواهید کرد و برای صرف غذا به یک رستوران خواهید رفت، هزینه های این ها روی هم می تواند برای یک خانواده چهار نفره بالغ بر 300 هزار تومان با احتساب هزینه بنزین صورت بگیرد.

راه دوم استفاده از اتوبوس است، اتوبوس های بسیاری امروزه از شهر های مختلف به قشم می روند و شما می توانید به راحتی با خرید بلیط اتوبوس به این جزیره سفر کنید، هزینه این سفر بسیار پایین تر در می آید ولی در سفر های زمینی به صورت کلی می بایست در بندر از یک اتوبوس دریایی نیز استفاده کنید. یعنی در راه های زمینی شما را تا بندر عباس می برند و از آنجا می بایست با اتوبوس دریایی به قشم بروید یا اگر از وسیله شخصی استفاده می کنید باید با کشتی های ماشین بر این کار را انجام دهید

.

راهنمای سفر ارزان به قشم با راه های مختلف
هزینه سفر ارزان به قشم

راهنمای سفر ارزان به قشم با قطار

راه سوم و بهترین راه استفاده از قطار است. با استفاده از قطار نه تنها هزینه بسیار پایین تری را پرداخت می کنید بلکه اگر به صورت دسته جمعی سفر می کنید می توانید در طول مسیر به گشت و گذار بپردازید و بسیاری تور قشم را با قطار انتخاب می کنند. بنابراین اگر میخواهید سفر ارزان به قشم را داشته باشید می توانید از قطار استفاده کنید. هزینه بلیط قطار برای یک کوپه چیزی برابر با 300 تا 400 هزار تومان است اما نوع قطار در قیمت بسیار اهمیت دارد اما در کوپه ها 4 تا 6 نفر امکان مستقر شدن دارند.

هزینه خورد و خوراک در قشم

قطعا شما نیاز خواهید داشت که در سفرتان به قشم غذا تهیه کنید، خوشبختانه این کار بسیار راحتی است و می توانید رستوران ها و آشپز خانه های ارزان را در این جزیره پیدا کنید. از راه های دیگری که می توانید غذای ارزان تهیه کنید این است که خودتان مشغول پخت و پز شوید. با این کار هزینه های شما پایین تر می آید و راهنمای سفر ارزان به قشم به شما پیشنهاد میکند حتما از غذا های محلی و ارزان که توسط افراد محلی درست شده است میل کنید. در رستوران های ارزان می توانید با 10 هزار تومان غذا تهیه کنید.

هزینه رستوران ساحلی در قشم
هزینه رستوران در قشم

اقامت ارزان در قشم

برای اقامت ارزان می توانید از هتل های و مسافرخانه ها  در قشم استفاده کنید. در این جزیره هتل های بسیار خوبی وجود دارند که هزینه اقامت در آنها بسیار پایین است و دارای امکانات خوبی هم هستند اما اگر فکر میکنید که هزینه های آنها بالا است می توانید با گرفتن یک مسافرخانه برای مدتی که در قشم هستید از هزینه های خود کاهش دهید.

هزینه هر شب اقامت در یک هتل معمولی برای یک نفر حدود 100 تا 200 هزار تومان است این در حالی می باشد که هزینه اقامت در شهر های دیگر از 300 هزار تومان شروع می شود. هزینه های مسافرخانه های کمی کمتر است اما امکانات آنها نیز پایین تر می باشد.

اقامت ارزان در قشم
اقمت در هتل قشم
سخن آخر

راهنمای سفر ارزان به قشم یعنی اینکه چگونه به قشم سفر کنیم تا کمترین هزینه را برای ما داشته باشد. در واقع اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم قشم یک جزیره ارزان به حساب می آید و مانند جزیره کیش و سایر نقاط کشور نیست و می توانید با هزینه پایین تر به این جزیره سفر کنید.

راه های سفر به آن ارزان تر است و حتی خرید کردن در این جزیره برای شما ارزان تر خواهد بود اما در مقابل دارای طبیعت بسیار زیبا و تفریحات بسیار خوبی است و برای اینکه بتوانید از تفریحات این جزیره استفاده کنید می بایست هزینه ای بالغ بر 50 تا 500 هزار تومان بپردازید که نسب به مکان های دیگر بسیار به سرفه می باشد.

سوالات متداول راهنمای سفر ارزان به قشم

  1. چگونه سفری ارزان به قشم داشته باشیم؟
    برای این کار می توانید از تور ارزان قشم استفاده کنید. یا اینکه از راه های ارزان تر این کار را انجام دهید.

  2. کدام راه برای سفر به قشم ارزان تر است؟
    برای سفر به قشم استفاده از راه زمینی بسیار ارزان تر خواهد بود، در راه های زمینی استفاده از قطار بهترین راه می باشد.

  3. چگونه هزینه های اقامت خود را در قشم کاهش دهیم؟
    برای کاهش هزینه ها در قشم می توانید از هتل های ارزان تر استفاده کنید یا از مسافرخانه برای اقامت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *