راهنمای اجاره بوم گردی قشم

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سالیان اخیر برای گردشگران جزیره قشم است. جزیره ای سرشار از زیبایی های منحصر به فرد و مکان های توریستی دل انگیز. در این جزیره پرسنل و کسانی که افراد را برای تور قشم راهنمایی می کنند و به خصوص افراد راهنمای اجاره بوم گردی قشم مسلط به زبان های انگلیسی و عربی بوده و علاوه بر آن اینترنت در اکثر نقاط به خوبی سیگنال می دهد از این رو این جزیره تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری شده است.

 اقامتگاه بوم گردی قشم

در سفر به قشم و تور قشم برای محل اسکان یا می توان به هتل ها، مسافرخانه ها و … رفت و یا اقامتگاه های بومی را تجربه کرد. این تجربه به قدری لذت بخش و شیرین است که باعث می شود سفر قشم یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگیتان باشد. اقامتگاه های بوم گردی؛ به اقامتگاه هایی می گویند که ساختار بومی داشته و شما در همان خانه هایی اسکان می یابید که مردم محلی زندگی می کنند.

با این تفاوت که ممکن است اقامتگاه ها امکانات بیشتری داشته باشند تا شما احساس راحتی بیشتری کنید. جزیره قشم دارای اقامتگاه های بسیاری است که کدام به نوبه خود دارای زیبایی های منحصر به فردی هستند. در اینجا معرفی این اقامتگاه ها می پردازیم تا شما در سفرتان به قشم و تور قشم سفری دلچسب داشته باشید.

اقامتگاه بوم گردی قشم
معرفی بهترین اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه فردیس

از زیباترین و متفاوت ترین اقامتگاه ها می توان به اقامتگاه فردیس اشاره کرد. این اقامتگاه شکلی متفاوت داشته و از بافت سنتی منحصر به فردی برخوردار است. شکل این اقامتگاه گنبدی شکل . مانند کپر است و به همین دلیل باعث گردش هوا درون اقامتگاه شده و سبب خنک ماندن هوای آن حتی در روزهای گرم جزیره شده.

راهنمای اجاره بوم گردی قشم ظرفیت این اقامتگاه را 5 نفر بیان می کنند اما طبق نظر گردشگران در تور قشم این اقامتگاه بیشتر برای 4 نفر مناسب است.  کف این اقامتگاه موکت شده و دارای سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب است تا از آسایش شما در سفر اطمینان حاصل شود. اقامتگاه فردیس رستوران یا آشپزخانه مشترک نداشته و شما می توانید با رستوران اقامتگاه هماهنگ کرده و غذای جنوبی خوش عطر خود را با بهترین مواد اولیه تحویل بگیرید.

اقامتگاه فردیس در فاصله بسیار نزدیک به فرودگاه قشم قرار داشته و زمان حدودی رسیدن به محل اقامتگاه زیر 1 ساعت است. به طور کل این اقامتگاه از نظر دسترسی به مراکز توریستی قشم در موقعیتی بسیار مناسب قرار دارد. به طوری که علاوه بر فاصله بسیار کم آن با دریا و از خواب بیدار شدن با صدای آب به دره ستارگان، جنگل های حرا و … نیز نزدیک است.

اقامتگاه فردیس
اقامتگاه فردیس جزیره قشم

اقامتگاه ناخدا امینی در بوم گردی قشم

این اقامتگاه فضای بسیار دلنشینی داشته و با مساحت حدود 350 متر مکان خوبی برای اسکان یافتن در قشم است. این اقامتگاه در نزدیکی جنگل حفاظت شده حرا بوده و بسیار مناسب است تا بعد از گردش به جنگل بروید و ساعات خوشی را سپری کنید.

اقامتگاه ناخدا امینی
اقامتگاه ناخدا امینی در شهر قشم

اقامتگاه پیر حرا

این اقامتگاه دارای 9 اتاق بوده که هر اتقا نمایانگر بخشی از فرهنگ غنی مردم خونگرم جنوب هستند. این اقامتگاه در روستای طبل واقع شده است و از نظر دسترسی به جاذبه هایی نظیر جنگل حرا، دره تندیس ها و … دارد.

اقامتگاه پیر حرا بوم گردی قشم
معرفی اقامتگاه پیر حرا

اقامتگاه ناخدا علی صالح

این اقامتگاه یکی از لذت بخش ترین اقامتگاه های قشم است. اقامتگاه ناخدا توسط شخص ناخدا و فرزاندنش اداره می شود و دارای 5 اتاق با کف پوش انواع سرویس است و علاوه بر آن شما می توانید غذاهایی مانند قلیه ماهی، قلیه میگو و … را سفارش داده و این غذاها را با صید روز و بهترین نحو تحویل بگیرید. 

اقامتگاه ناخدا علی صالح
بوم گردی در اقامتگاه ناخدا علی صالح

اقامتگاه بوم گردی نچیدار

این اقامتگاه یکی از نظر نزدیکی به جاذبه های گردشگری قشم یکی از نزدیک ترین مکان ها محسوب می شود. این اقامتگاه دارای 6 اتاق بوده و باید توجه کرد که دوتا از اتاق ها پنجره ندارند که از معایب اقامتگاه نچیدار به شمار می رود. برای سفارش غذا گردشگران می توانند با رستوران مجموعه هماهنگ کرده و غذای دلخواه خود را سفارش دهند.

از دیگر اقامتگاه های بوم گردی قشم می توان به بادگیران سهیلی، باغ  آیین های زینت، هفت رنگو، خانه دوست و … نیز اشاره کرد که هرکدام دارای زیبایی های بسیار زیادی هستند که تور قشم شما را به یاد ماندنی می کنند.

اقامتگاه بوم گردی نچیدار قشم
نچیندا یکی از اقامتگاه های شهر قشم
سخن پایانی

از محبوب ترین مقاصد سفر می توان به جزیره قشم اشاره کرد. این جزیره دارای اقامتگاه های بوم گردی بسیار متنوعی است که به بوم گردی قشم معنای ویژه ای مبخشند. اگر قصد سفر  به قشم را دارید پیشنهاد می کنیم به جای هتل در یکی از اقامتگاه های بسیار جذاب قشم اقامت یابید تا تجربه ای بسیار متفاوت را کسب کنید. شرکت هواپیمایی آذر بال با دارا بودن انواع تور قشم می تواند تضمین یک سفر لذت بخش را به شما بدهد. اگر قصد اجاره یکی از این اقامتگاه ها را دارید حتما از راهنمای اجاره بوم گردی قشم کمک بگیرید تا سفری بی نظیر داشته باشید.

سوالات متداول راهنمای اجاره بوم گردی قشم

  1. قشم چند مورد اقامتگاه دارد؟
    جزیره قشم بیش از 20 اقامتگاه مختلف و متنوع داشته که هرکدام از آن ها لذت به خصوص خود را دارند. چند مورد از این اقامتگاه ها عبارت اند از اقامتگاه فانوس، اقامتگاه فانوس کلودنگ و….
  2. بهترین اقامتگاه بوم گردی قشم کدام است؟
    نمی توان بهترین را انتخاب کرد چرا که هر اقامتگاه ویژگی منحصر به فرد خود را دارند که آن هارا از دیگر اقامتگاه ها متمایز می کند و می توان اطمینان داد در یکایک آنها یک چیز مشترک است؛ مهمان نوازی بی نظیر جنوبی ها.
  3. هتل بهتر است یا اقامتگاه؟
    بسته به سلیقه هر فرد و نوع تور قشم انتخابی این موضوع متفاوت است. اقامتگاه ها تجربه ای بسیار لذت بخش را به شما منتقل می کنند و باعث می شوند از سفر خود نهایت لذت را ببرید و همینطور هتل ها نیز مکان های بسیار راحتی هستند که نوع دیگری از لذت سفر را به شما منتقل می کنند در نتیجه باید بسته به سلیقه خود تصمیم بگیرید که کدام مورد مناسب شما است.

2 دیدگاه برای ”راهنمای اجاره بوم گردی قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *