معرفی شهر زیبای کوشی آداسی

معرفی شهر زیبای کوشی آداسی

پیش از خرید تور کوشی آداسی ارزان اجازه بدید این شهر زیبا در ترکیه را به شما معرفی کنیم. شهر کوشی آداسی در ساحل غربی ترکیه بخشی از خلیج عظیم می باشد. کوشی آداسی یکی از معروف ترین اقامتگاه های ترکیه و محبوب ترین مقصد تعطیلات در سواحل اقیانوس آرام ترکیه است. کوشی آداسی به عنوان دروازه ساحلی به شهر باستانی افسوس، شلوغ ترین بندر گردشی ترکیه است. کوشی آداسی می تواند با ارائه هتل های عالی و رستوران ها، بازار ها و محله ساکت قدیمی، یک انتخاب صحیح برای سفری به یادماندنی باشد.

در سفر به این شهر می ‌توانید آثار به جای مانده از دوران گذشته را در برخی نقاط آن مشاهده کنید تا به فرهنگ و سنت مردم ترکیه را به خوبی لمس می کنید، همه‌ این موارد را در کنار زیبایی های طبیعی و مناطق توسعه‌ یافته‌ شهری قرار دهید تا به ارزش این مقصد جذاب بیشتر پی ببرید و انتخاب اول شما باشد. بیشتر درآمد این شهر از راه صنعت توریست و گردشگری می باشد.

سیستم حمل و نقل در کوشی آداسی

سیستم حمل و نقل کوشی آداسی شامل تاکسی و دلموش می باشد. دلموش مینی بوسی با ظرفیت 15 نفر است که دارای مسیر و نرخ مشخص بوده در حالی که نرخ تاکسی در این شهر نسبتا بالا است.

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی
سفر به کوشی آداسی بر اساس آب و هوا

رزرو تور کوشی آداسی ارزان

سفر با تور، جذابیت های بی شماری را در برمی گیرد. آذربال پکیج های مناسب کوشی آداسی با قیمت مناسب و با خدماتی منحصر به فرد همچون بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان، گشت شهری و … را به مسافران محترم ارائه می کند و همچنین مسافرین محترم می توانند با تماس با مشاوران ما بلیط و تور مورد نظر خود را رزرو یا خریداری نمایند.

ضمنا آذربال با ارائه تورهای لحظه آخری کوشی آداسی و تور ارزان کوشی آداسی ویژه، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهد کرد که با کمترین هزینه، بهترین خاطره و سفر بسیار خوبی را در کنار دوستان و خانواده تان تجربه نمایید و خرید مناسب تور کوشی آداسی ارزان را انجام دهید. پروازها با ایرلاین های ایرانی و خارجی مثل ایران ایر، ماهان، ترکیش و … انجام می گیرد که اگر تمایل به انتخاب ایرلاین ترکی دارید باید بدانید که هزینه تور شما به طبع بالاتر خواهد رفت.

هتل های کوشی آداسی

معمولا اکثر هتل های کوشی آداسی به صورت all به مسافرانشان خدمات می دهند و تعداد محدودی هتل های uall در این منطقه نیز بسیار زیاد است. تور های کوشی آداسی اکثرا با پروازهای ایرانی و ترکیه ای انجام می گیرند که به دلیل قیمت مناسب و پایین پروازهای ایرانی، این ایرلاین ها فروش بیشتری نسبت به پروازهای خارجی دارند.

هتل های کوشی آداسی
هتل های کوشی آداسی

مردم شناسی شهر کوش آداسی

زبان رسمی در کوشی آداسی، ترکی است. افراد زیادی نیز به زبان آلمانی صحبت می کنند. تور لیدر، کارکنان هتل ها و رستوران ها نیز به زبان انگلیسی صبحت می کنند. برخی رستوران ها، منوی انگلیسی نیز دارند. حدودا 99% ساکنان ترکیه مسلمان هستند. 72% از مسلمانان سنی و 25% آن ها علوی می باشند 1% مابقی ساکنان ترکیه، مسیحی و یهودی هستند.

غذا و رستوران های شهر کوش آداسی

از معروف ترین غذاهای ترکیه دونر یا کباب ترکی، ایچلی کوفته، لاهماجون، مزه، کباب، مانتی، بالیک اکمک، کارنی یاریک، کادین بودو کوفته، هونکار بِگِندی، کوزو تندیر، ماهی کبابی، پیده ترکی، یاپراک سارما و سو بورگی هستند که در تور کوشی آداسی باید حتما آن ها را امتحان کنید.

رستوران های برگزیده کوشی آداسی

رستوران اوستا کاظم کوشی آداسی، رستوران هالیدی این کوشی آداسی، کبابی حسن کولکوقلو کوشی آداسی، رستوران بلک اند وایت کوشی آداسی و رستوران قصر کوشی آداسی در لیست بهترین رستوران های کوشی آداسی قرار گرفته اند.

غذا و رستوران های شهر کوش آداسی
غذا و رستوران های شهر کوش آداسی

فرهنگ در کوشی آداسی

ترک ها به مهمان نوازی معروف هستند و بیشتر مردم با غریبه ها صمیمی و مودب هستند. تقریبا همه جا شما به  کلمه خوش آمدید، بر خواهید خورد. در هنگام گشتن و خرید کردن به شما چای تعارف می کنند، رد کردن آن بی ادبانه نیست ولی در بیشتر جاها یک تاکتیک فشار برای فروختن اجناس به حساب نمی آید. اگر به منزلشان دعوتتان کردند می توانید بدون برنامه قبول کنید. در خانه های ترکی با شما همانند یک مهمان افتخاری رفتار می شود. در هنگام وارد شدن به خانه های روستایی باید کفش های خود را در بیاورید و مرسوم است که دست بزرگ تر ها را ببوسید و به پیشانیات بزنید. سیگار کشیدن قابل قبول است اما در سینماها، سالن های تئاتر، اتوبوس، قطار و تاکسی ممنوع است.

مدارک لازم برای تور کوشی آداسی

برای سفر به این شهر و به طور کلی تمامی شهرهای ترکیه به دلیل قراردادهای دیپلماتیکی که بین دو کشور ایران و ترکیه وجود دارد، مسافران نیاز به ویزا ندارند و می تواند به مدت سه ماه در این کشور بدون ویزا اقامت داشته باشند. تنها چیزی که باید به آن دقت داشته باشید اعتبار پاسپورت شما است که حداقل باید شش ماه اعتبار داشته باشد.

مراکز خرید کوشی آداسی

بوتیک تابستانی، واقع در فاصله 10 دقیقه ای از شهر کوشی آداسی، ترکیش آیز، چرم پرلمات، بازار کوشی آداسی و بازار بزرگ از بهترین مراکز خرید در شهر کوشی آداسی و مناسب برای تمای خرید های شما می باشد.

 

مراکز خرید کوشی آداسی
مراکز خرید کوشی آداسی

سوالات متداول خرید تور کوشی آداسی ارزان

  • چگونه هزینه های حمل و نقل سفر به کوشی آداسی را کاهش دهیم؟
    چه کار کنیم تا سفر به کوشی آداسی گران نشود؟
    یکی از اصلی ترین هزینه ‌هایی که در سفر دارید، امر رفت و آمد است. شما می توانید با رزرو تور زمینی کوشی آداسی هزینه هواپیما را حذف کرده و با مبلغی پایین تر خود را به این شهر برسانید. همچنین به جای استفاده از تاکسی ‌ها می توانید از سیستم حمل و نقل شهری استفاده کنید. کرایه اتوبوس تقربیا نصف تاکسی‌ ها است و همین امر باعث می شود خیلی در هزینه ‌های رفت و آمدتان صرفه جویی کنید.
  • فاصله زمانی کوشی آداسی با ایران چقدر است؟
    ساعت کوشی آداسی نیم ساعت از تهران عقب تر است.
  • واحد پول کوشی آداسی
    واحد پول کوشی آداسی لیر با علامت اختصاری Ⱡ می باشد.

  • اماکن گردشگری کوشی آداسی کدام اند؟
    جزیره پیگون کوشی آداسی، منطقه بندر کوشی آداسی، ساحل بانوان، بندر باستانی پرین، شهر میلتوس، معبد دیدیما، روستای کیرازلی و پارک ملی پنینشولا از مراکز دیدنی و گردشگری شهر کوشی آداسی می باشند. حتما در تور کوشی آداسی از این اماکن دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *