تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر

تور شهر بندری کوشی آداسی

جاذبه های شهر زیبای کوش آداسی دارای تنوع زیادی هستند، به طوریکه هر شخصی با هر سلیقه و دیدگاهی می تواند روزها و حتی هفته ها در این شهر، سرگرم شود. طبیعت زیبا و بکر، آثار باستانی و تاریخی متعدد، بازارهای قدیمی و محلی با قیمت های مناسب، غذاخوری، رستوران ها و کافه های فراوان در سطح شهر و کنار سواحل، پارک های آبی مجهز و وسیع، تورهای یک روزه کشتی کروز، تفریحات آبی متعدد، گردشگران فراوانی از سراسر جهان را به این شهر ساحلی می کشاند.

دورنمای شهر کوشی آداسی
شهر ساحلی کوشی آداسی

تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر

برخی از گردشگران، حتی بیشتر از یکبار به این شهر زیبا سفر می کنند، به خصوص کسانی که علاقه زیادی به کشتی های تفریحی، غواصی، شنا و یا دیدن آثار تاریخی و قدیمی دارند. اگر تا به حال به این شهر زیبا سفر نکرده اید، ما در آذربال به شما تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر پاییز 99 را پیشنهاد می دهیم.

شرایط آب و هوایی شهر ساحلی کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی با توجه به موقعیت این شهر که در کنار دریای اژه مدیترانه ای قرار دارد، تابستان های گرم و زمستان های بارانی و خنک دارد. به همین جهت بسیاری از توریست ها در فصل تابستان روانه این شهر ساحلی زیبا می شوند. بیشتر روزهای سال، کوش آداسی در آفتاب غرق شده و دمای هوا بین 30 تا 35 درجه سانتیگراد است. بیشترین میزان بارش باران در ماه های دسامبر و ژانویه رخ می دهد.

معمولا کوش آداسی حداقل یک یا دو درجه سانتی گراد خنک تر از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه می باشد و از طرف دیگر میزان رطوبت و شدت وزش باد هم در آن کمتر است. از این رو چه در تابستان و چه در بهار و به خصوص تعطیلات نوروز برای کسانی که به گرما و رطوبت زیاد حساس هستند، تور کوشی آداسی انتخاب مناسب تری نسبت به دیگر شهرهای ساحلی ترکیه است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر نوروز 1400 را از دست ندهید.

مراکز خرید شهر توریستی کوش آداسی

اگر در سفر به این شهر، مایلید که ضمن دیدار از جاذبه های گردشگری  به خرید در این شهر نیز بپردازید، می توانید از مراکز خرید و همچنین بازارهای روز این شهر، دیدن کرده و انواع سوغاتی ها و یا مواد خوراکی تازه را از آنها خریداری کنید. شاید تعداد مراکز خرید کوش آداسی زیاد نباشد، اما بازارهای محلی آن بسیار مفصل و گسترده هستند و گاهی با تخفیف هایی که در برخی از زمان های سال می گذارند، می توانید اجناس و کالاهای مورد نظر خود را با حداقل قیمت خریداری کنید. تور کوش آداسی با پرواز قشم ایر از لحاظ برنامه گشت شهری و امکان خرید در بازارهای مختلف این شهر با قیمت های ارزان لباس، کیف و کفش های معمولی و حتی چرم بسیار مناسب است.

با اینکه کوش آداسی شهری است توریستی اما کسب و کارهایی در زمینه امور تجارت و بازرگانی نیز در آن رواج دارد. خوشبختانه در سال های گذشته چند مرکز خرید بزرگ و جدید در این شهر ساخته شده اند که برای خرید توریست ها و گشت و گذار در آن ها بسیار مناسبند. از طرف دیگر بازارهای محلی کوش آداسی نیز بسیار اجناس گوناگون و متنوعی دارند و می توانید در سفر با تور کوشی آداسی، انواع ادویه جات، مواد غذایی تازه، پوشاک، صنایع دستی، ساعت، کیف و کفش، زیورآلات و غیره را براحتی با قیمت های مناسب خریداری کنید.

مراکز خرید شهر توریستی کوش آداسی
مرکز خرید کوشی آداسی

سواحل چشم نواز کوش آداسی

از اواخر بهار تا اواخر تابستان بسیاری از گردشگران به سواحل ترکیه می روند. انواع تفریحات از جمله ورزش های آبی، شنا، آفتاب گرفتن در ساحل، غواصی، ورزش هایی مانند والیبال ساحلی که بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند، همگی موجب می شوند که توریست ها، به ویژه جوانان و یا زوج های جوان، از سفرشان لذتی دوچندان ببرند. یکی از مزایای تور کوش آداسی با پرواز قشم ایر این است که می توانید از این امکانات گسترده استفاده کنید، زیرا بیشتر هتل های پنج ستاره ساحلی بوده که دارای محوطه بزرگ و یا ساحل اختصاصی هستند.

پارک های آبی شهر ساحلی کوش آداسی

تور کوشی آداسی یکی از محبوب ترین تورهای ترکیه نزد ایرانیان است. به خصوص اواخر بهار و در طول تابستان که بسیاری از مسافران و گردشگران ایرانی به قصد دیدار از جاذبه های گردشگری کوش آداسی و همچنین تفریحات آبی در تور کوش آداسی از جمله شنا و ورزش های آبی در سواحل زیبای این منطقه عازم سفر به کوش آداسی می شوند. یکی از مهمترین مزایای تور کوشی آداسی نسبت سایر شهرهای ساحلی ترکیه، پارک های آبی آن است. کوش آداسی دارای چهار پارک آبی بزرگ و مجهز می باشد که پارک های آبی آدالند و تورتوگا از همه معروفترند.

این پارک ها نسبت به بقیه پارک های آبی کوش آداسی، دارای تنوع بیشتر سرسره های آبی و بازی های مختلف برای کودکان، نوجوانان و جوانان هستند، لذا هنگام سفر به ترکیه اگر فرزند کوچک به همراه دارید و تمایل به استفاده از یک پارک آبی بزرگ و مناسب را دارید، تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر انتخاب بسیار مناسبی است.

پارک های آبی شهر ساحلی کوش آداسی
پارک آبی کوش آداسی

هتل های کوش آداسی

با رزرو هتل های پنج ستاره لوکس و شیک با امکانات مناسب می توانید از تور کوش آداسی با پرواز قشم ایر خود لذت ببرید. بسیاری از هتل های کوش آداسی دارای ساحل اختصاصی، استخر، پخش موسیقی ملایم در محوطه، امکانات بازی و تفریحی از جمله زمین فوتبال، والیبال ساحلی، دستگاه های بازی، کافی شاپ و فست فود هستند و برخی از آن ها مانند هتل آکوافانتزی کوش آداسی حتی دارای امکانات پارک آبی و یا فروشگاه هستند.

شما می توانید به راحتی تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر، تورهای لحظه آخری و آفرهای مناسب با قیمت های عالی در بهترین هتل ها را رزرو کنید و همچنین با رزرو هتل های Uall از کلیه امکانات هتل به صورت رایگان استفاده کنید.

ورزش ها و تفریحات هیجان انگیز کوش آداسی

اگر شما جوان هستید و طالب هیجان، پاراگلایدر سواری، گردش با جیپ های سافاری در جنگل های کوش آداسی، ورزش های آبی هیجان انگیز و همچنین امکان غواصی در آب های کوش آداسی را فراموش نکنید. آب های زلال و پاک سواحل کوش آداسی هر ساله میزبان بسیاری از توریست هایی هستند که جهت شنا و یا غواصی، سفر به کوش آداسی را انتخاب می کنند.

ساحل کوشی آداسی
تفریحات هیجان انگیز کوش آداسی

ورزش های آبی در تور کوشی آداسی

در سواحل کوش آداسی مانند بسیاری از شهرهای ساحلی توریستی ترکیه، توریست ها و مسافران تور کوش آداسی، امکان اجاره و یا استفاده از امکانات مختلف و متنوع ورزش های آبی، مانند پاراشوت، پاراسیلینگ، جت اسکی، قایق های تندرو معروف به رینگو که مشابه قایق های موزی شکل معروف به بنانا هستند، کایت سواری روی آب و غیره را دارند. از آنجایی که سواحل کوش آداسی بسیار آرام و تمیز هستند، می توانند محل مناسبی برای این ورزش ها باشند. شما در تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر، اغلب این امکانات و ورزش های آبی را با پرداخت هزینه ای نه چندان بالا می توانید تجربه کنید و از آن ها لذت ببرید.

هزینه تور کوشی آداسی

قیمت تور کوشی آداسی در مقایسه با دیگر شهرهای ساحلی ترکیه مانند آنتالیا، بطور میانگین کمی ارزان تر است و از این رو رزرو تورهای لحظه آخری کوش آداسی به صرفه تر است. هزینه تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر برای پاییز 99 برای 6 شب و 7 روز، بین 6 تا 7 میلیون تومان می باشد.

نمای شهر زیبای کوشی آداسی
هزینه تور کوشی آداسی

کوشی آداسی بهترین مقصد برای گردشگران

تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر برای کسانی که به دنبال رزرو هتل های پنج ستاره با قیمت های مناسب، سفر به صورت خانوادگی، طرفدار پارک های آبی، علاقه مند به دیدن آثار تاریخی و یا مکان های دیدنی شگفت انگیز، گردش و تفریح در فضایی بزرگ و سرسبز و در عین حال خلوت هستند، بسیار مناسب است.

ویدئو تفریحات آبی کوشی آداسی

در ویدئو زیر بخشی از تفریحات آبی تور کوشی آداسی را مشاهده می کنید:

سوالات متداول تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر
  1. آیا تور کوش آداسی برای سفر خانوادگی مناسب است؟
    اگر می خواهید بطور خانوادگی سفر کنید و به خصوص با داشتن کودکان کم سن و سال، به دنبال تور مسافرتی با امکانات تفریحی مناسب و خلوت تر هستید، تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر انتخاب بسیار مناسبی است. چرا که فضایی آرام داشته، سواحل بزرگ و وسیعی دارد و برای کودکان و نوجوانان مناسب است.
  2. بهترین موقع برای تور کوشی آداسی چه زمانی است؟
    بهترین زمان سفر به کوش آداسی، از اواخر آوریل تا اکتبر می باشد. در تعطیلات سال نو میلادی نیز تور کوش آداسی بسیار لذت بخش خواهد بود. بطور کلی آب و هوای کوش آداسی در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع است و بیشتر گردشگران، این فصل را برای سفر به کوش آداسی انتخاب می کنند.
  3. خدمات تور کوشی آداسی با پرواز قشم ایر چیست؟
  4. این خدمات شامل بلیط رفت و برگشت هواپیمایی قشم ایر، ترانسفر فرودگاهی، 6 شب و 7 روز اقامت در هتل، راهنمای فارسی زبان (لیدر)، بیمهمسافرتی، گشت شهری ویژه می باشد.
  5. برنامه تور کشتی در کوش آداسی چگونه است؟
    یکی از برنامه های سرگرم کننده برای گردشگران این شهر تور کشتی است. در این برنامه شما پس از رزرو و خریداری بلیط این کشتی ها، سوار آن ها شده و ساعت ها بر روی آب از زیبایی های مناطق ساحلی اطراف کوش آداسی دیدن کرده و نهار را هم در کشتی صرف می کنید. در بعضی از این کشتی ها موزیک زنده هم در طول حرکت نواخته می شود. همچنین بسیاری از این تورهای کشتی کوش آداسی دقایق و یا ساعتی را در کنار سواحل خاصی نگه می دارند تا توریست ها بتوانند در آب شنا و حتی غواصی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *