تور کوشی آداسی پاییز 99

تور کوشی آداسی پاییز 99

نام دیگر شهر زیبای کوشی آداسی، قوش آداسی است که این کلمه به معنی جزیره پرنده قوش می باشد. این شهر در کنار دریا بوده و هر ساله گردشگران زیادی را جذب دریا، ساحل و آفتاب خودش می کند و تعطیلات خاطره انگیزی را برای آن ها رقم می زند. این شهر زیبا علاوه بر تفریحات آبی دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی نیز می باشد که می توانید با شرکت در تور کوشی آداسی پاییز 99 از دیدن آن ها لذت ببرید. همچنین بهترین و معروف ترین جاذبه های کوشی آداسی شامل منطقه بندری، جزیره کبوتر (گووَرجین آدا)، میلتوس، کادینلار دِنیزى، پریه نه، کرازلی، دیدیما و شبه جزیره دیلک می باشند. از این شهر می ‌توان به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه مثل پاموکاله، میلتوس و پرگاموم سفر کرد.

اصولا در فصل پاییز گردشگران کشورها کمتر می شوند، اما شهر کوش آداسی در فصل پاییز همچنان گردشگران خود را داشته و از ازدحام و شلوغی آن کم نمی شود. تور کوش آداسی مانند بقیه تورهایی که به مقصد کشور ترکیه انجام می شوند، شلوغ و پر طرفدار است. البته این را بدانید که در فصل پاییز ازدحام جمعیت، اندکی کمتر می شود و برخی از مسافرینی که تنها به دنبال آفتاب داغ تابستان بودند، در فصل پاییز به آنجا نمی آیند و به همین خاطر، سفر به کوش آداسی بیش از همه برای کسانی که عاشق ساحل خلوت و ساکت هستند، جذاب است. پرطرفدار بودن تور کوش آداسی پاییز 99 به این دلیل است که آب و هوای آن مدیترانه ای بوده و پاییز معتدلی دارد و برای اکثر مسافرین دلچسب می باشد.

شما همچنان می توانید در فصل پاییز، در سطح جزیره و در اماکن تفریحی آن مردم زیادی را ببینید اما هنگامی که به ساحل کوش آداسی می روید، خلوتی آن حسابی به شما می چسبد. در فصل پاییز، هر زمانی از روز که بخواهید می توانید به داخل آب دریا بپرید و شنا کنید، همچنین قایق سواری نیز از جمله تفریحاتی است که می توانید داشته باشید. اما نسبت به تابستان، هوا بسیار مناسب تر و دلچسب تر شده و به همین خاطر است که تور کوشی آداسی پاییز 99 جزو تورهای پر طرفدار سال است.

نمایی از ساحل زیبای کوش آداسی
کوشی آداسی

کوشی آداسی شهر مورد علاقه ایرانی ها

اکثر گردشگران و مسافران شهر کوش آداسی، ایرانی هستند و به دلیل راحتی های سفر به ترکیه چه از نظر ویزا و چه به علت نزدیکی و مسافت و چه از نظر هزینه که این روزها ارز کشورمان در حال سقوط بوده و قیمت ارزهای دیگر کشورها در حال افزایش است، سفر به ترکیه و بخصوص شرکت در تور کوش آداسی پاییز 99 بسیار به صرفه تر از تورهای دیگر مناطق بوده و اکثر مسافران ایرانی، این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

آب و هوای کوشی آداسی پاییز 99

آب و هوای شهر ساحلی کوش آداسی معتدل بوده و بهتر است بدانید که فصل تابستان‌ در این شهر از اردیبهشت شروع شده و تا اوایل آبان ماه ادامه پیدا می‌ کند. البته تور کوش آداسی آبان 99 دیگر برای استفاده از آفتاب گرم و سوزان این شهر ساحلی مناسب نیست. گرمترین ماه سال در این شهر، ماه جولای یعنی از اواسط تیر تا اواسط مرداد بوده که دمای هوا تقریبا به 55 درجه سانتی گراد می رسد. تقریبا هوای 300 روز در شهر کوش آداسی آفتابی و گرم است. این شهر زمستان های خیلی سردی ندارد. به طور کلی هوای معتدل در این منطقه این اجازه را به ساکنان آن داده است تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون بپردازند.

بهتر است بدانید که آب و هوای 3 ماه مهر، آبان و آذر در فصل پاییز در شهر کوش آداسی با هم متفاوت است. ماه مهر، هوا بسیار شبیه به ماه شهریور بوده و هنوز امکان تفریحات آبی وجود دارد، ماه آبان دمای هوا کم کم پایین می آید امکان استفاده از آفتاب و ساحل و دریا کمتر می شود. آب و هوای ماه آذر در این شهر بسیار شبیه به زمستان شده، یعنی دمای هوا بسیار پایین آمده و با بارندگی های زیادی همراه است و بهتر است بدانید که تور کوش آداسی آذر 99 بسیار خلوت تر از سایر ماه های این فصل است. همچنین باید به افزایش قیمت دلار و لیر هم توجه کنید که به طور مداوم در حال افزایش است و ممکن است قیمت تور کوش آداسی آبان 99 بیشتر از ماه مهر باشد. بنابراین ما در آذربال به شما تور کوش آداسی مهر 99 را پیشنهاد می دهیم.

شهر زیبای کوشی آداسی
آب و هوای کوشی آداسی

بهترین زمان سفر به کوشی ‌آداسی

به دلیل اینکه بسیاری از گردشگران و مسافرین تنها به خاطر تفریحات آبی و ساحلی به شهر ساحلی کوش آداسی، می آیند، فصل تابستان را برای تور کوش ‌آداسی انتخاب می کنند. در فصل پاییز و زمستان، آب و هوای این شهر نسبتا سرد شده و اغلب تفریحات آبی تعطیل می ‌شوند. به همین خاطر بهترین زمان برگزاری تور کوش ‌آداسی را می ‌توان فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز دانست. اگر به دنبال یک حمام آفتاب و برنزه کردن رنگ پوست خود هستید، باید تعطیلات تابستانی و یا تور کوش آداسی مهر 99 را برای سفر به کوش آداسی انتخاب کنید. البته در مقایسه بین شش ماه اول سال هم باید گفت که در ماه‌ های اردیبهشت، خرداد و مهر، قیمت این تور بسیار ارزان ‌تر از تابستان و تعطیلات نوروز خواهد بود.

کشتی سواری در کوش آداسی

کوش آداسی، شهر بندری بوده که روزانه بسیاری از کشتی های کروز به این بندر می آیند، بنابراین مکان تفریحی محبوبی برای گردشگران تور کوش آداسی می باشد، تا هم بتوانند از تجربه کشتی سواری لذت ببرند و هم بر روی آب از دیدن مناطق زیبا و چشم نواز کشور ترکیه، خاطرات فراموش نشدنی را به یادگار ببرند. تور کوش آداسی پاییز 99 زمان مناسبی برای تجربه کشتی های کروز کوش آداسی است.

کشتی ها و دریای ترکیه
کشتی سواری در کوش آداسی

قیمت تور کوشی ‌آداسی پاییز 99

هزینه تور کوش آداسی پاییز 99 به عوامل مختلفی مثل شرکت هوایی، محل اقامت، زمان سفر و مدت اقامت مسافرین بستگی دارد. به همین خاطر این شما با انتخاب مناسب خود، می‌ توانید بهترین گزینه را فراهم کنید. آذربال بهترین قیمت تور را برای مسافران خود فراهم می ‌کند. البته به یاد داشته باشید که قیمت تورهای کوش آداسی در ایام شلوغی، مثل ژانویه، نوروز و تابستان کمی افزایش پیدا می ‌کند که این مساله به خاطر گران ‌تر شدن هزینه بلیت و اقامت می باشد. 

آذربال، قیمت تور کوش آداسی پاییز 99 را برای 6 شب و 7 روز از 000/700/4 تا 000/400/6 هزار تومان قرار داده است. البته آذربال این آفر را برای مشتریان خود که با توجه به گرانی ارز، آفرهای ویژه 3 شب و 4 روز تور کوش آداسی را برای کسانی که می خواهند با هزینه کمتر سفر کنند، قرار داده است.

تورهای متنوع کوشی آداسی آذربال

آذربال این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با انتخاب از بین هتل‌ های چهار و پنج ستاره مختلف با خدمات متنوع، بهترین قیمت تور کوش آداسی پاییز 99 را برای خودتان رزرو کنید. آذربال، به عنوان مجری مستقیم تورهای کوش آداسی، بهترین تورها را در این شهر برگزار می کند. پس بهتر است که تور کوش آداسی مهر 99 را از میان تورهای آف خورده، ارزان و لحظه آخری آذربال انتخاب و رزرو نمایید. اگر موقعیت سفر به کوش آداسی را برای پاییز امسال ندارید، آذربال به شما پیشنهاد تور کوش آداسی نوروز 1400 را می دهد.

نمای بالای شهر کوشی آداسی
تور کوشی آداسی آذربال

تور لحظه آخری کوشی آداسی مهر 99

تور لحظه آخری کوش آداسی را به چشم یک سفر خاطره انگیز و فوق العاده با قیمت کاملا مناسب نگاه کنید و ترجیحا هر چه زودتر چمدان خود را برای این سفر آماده کنید. البته چمدان را خیلی پر نکنید چرا که در آنجا احتمالا خریدهای زیادی خواهید داشت.

هتل های تور کوشی آداسی پاییز 99

در فصل پاییز هتل های کوش آداسی نیز مانند سواحل آن، تقریبا خلوت تر شده و  می توانید بهترین و لوکس ترین اتاق ها را با قیمت های مناسب تری رزرو نمایید. در تور کوش آداسی پاییز 99 می توانید از خلوت بودن باشگاه های تفریحی و ورزشی هتل ها حسابی استفاده کنید، دیگر از صف های طولانی میزهای بیلیارد و یا بولینگ و کارتینگ و پینت بال خبری نیست و می توانید به راحتی از آن ها لذت ببرید، همچنین می توانید با خیالی راحت کودکتان را به زمین های بازی خلوت هتل ببرید.

هتل و استخر در کوشی آداسی ترکیه
هتل های تور کوشی آداسی

سفر خاطره انگیز به کوش آداسی

همانطور که گفتیم فصل پاییز زمان بسیار مناسبی برای سفر به شهر زیبای کوش آداسی است، ماه مهر بهترین ماه در این فصل است زیرا هم هنوز هوا سرد نشده و می توانید از گرما و آفتاب تابستانی برای رفتن به دریا و ساحل و تفریحات آبی کوش آداسی استفاده کنید و هم از گرمای شدید و دمای بالای 55 درجه خبری نیست و می توانید به گشت و گذار و دیدن طبیعت زیبا و تاریخ کهن این شهر در هوای معتدل این ماه بپردازید. پس هر چه سریع تر اقدام کرده و تور کوش آداسی مهر 99 را از دست ندهید. 

از دیگر تور های جذاب آذربال می توان به تور وان اشاره کرد؛ خواندن این مقاله را از دست ندهید. 

سوالات متداول تور کوشی آداسی پاییز 99

  • مدارک و وسایل لازم برای سفر به کوش آداسی در فصل پاییز چیست؟
    شما برای سفر با خیال راحت به این شهر زیبا باید وسایلی چون اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، پول نقد به لیر یا دلار، وسایل شخصی ضروری، دارو‎های مورد نیاز، دوربین عکاسی، لباس شنا، لباس اضافه، عینک آفتابی، کلاه آفتاب گیر و همچنین کرم ضد آفتاب یا کرم برنزه، صندل برای پیاده روی در ساحل و کفش مخصوص پیاده ‌روی برای مناطق کوهستانی، تنقلات مغذی، کوله پشتی، قمقمه آب برای تورهای گردشگری در پارک ملی را به همراه داشته باشید تا در آنجا احساس کمبود نکنید.
  • خدماتی که آذربال برای تور کوش ‌آداسی پاییز 99 چیست؟
    خدمات آذربال شامل بلیط پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی اقامت در هتل با خدمات، بیمه مسافرتی، اقامت همراه با صبحانه و نهار و شام و گشت شهری در کوش آداسی می باشد.
  • بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی چه زمانی است؟
    بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در فصل بهار و پاییز است که هم آب و هوا از شرایط مناسبی برخوردار است، هم هزینه سفر به این شهر ارزان تر است و هم شلوغی روزهای تعطیلات سال نو و تابستان را ندارد. بنابراین تور کوشی آداسی پاییز 99 را از دست ندهید.
  • خدمات هتل‌ های کوش آداسی چگونه است؟
    هر هتلی خدمات خاص خود را دارد و هرچه درجه هتل بالاتر باشد، خدمات بیشتر و با کیفیت‌ تری را ارائه کرده و مطمئنا هزینه بیشتری را بابت اقامت در هتل دریافت می کند. هتل های کوش آداسی خدمات خود را به دو صورت معمولی و UALL ارائه می دهند و بهتر است بدانید که خدمات هتل های این شهر، اکثرا به صورت  UALL می باشند، بدین معنی که خدمات در این هتل ها به صورت شبانه روزی ارائه می شود و غذاها به صورت بوفه سرو می ‌شوند، ولی در هتل‌ های معمولی، خدمات در ساعات مشخصی ارائه می‌ شود و غذاها معمولا بوفه نیستند.
  • آیا پرواز مستقیم به کوش آداسی وجود دارد؟
    خیر. به علت اینکه کوش آداسی فرودگاه بین المللی مستقل ندارد، معمولا پروازها به فرودگاه ازمیر انجام می ‌شود و مسافران باید از آنجا با استفاده از قطار، تاکسی یا اتوبوس، به کوش آداسی بروند. دلیل نداشتن فرودگاه در کوش آداسی، تلاش برای عدم تخریب طبیعت بکر این شهر عنوان شده است. 

ویدئو تور کوشی آداسی پاییز 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *