تور قشم ارزان

تورقشم ارزان

جزیرۀ قشم یکی از زیبا ترین جزیره‌های استان هرمزگان است که بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس داخل تنگه هرمز است. این جزیره دیدنی سال هاست که در چهار فصل سال مورد توجه تمام مردمی که به گردشگری و سفر علاقه دارند قرار گرفته است. از ویژگی های این جزیره میتوان به طبیعتی خاص، سواحلی زیبا، جزایری دیدنی، فرهنگ و آداب و رسوم، بازار ها، غذا های محلی وصنایع دستی اشاره کرد. تور قشم ارزان لذت تجربه ی تمام این زیبایی ها را برای شما فراهم میکند.

جزیره قشم و تاریخچه مختصر آن

این جزیره از زمان ماد ها قدمتی دیرینه دارد نام این جزیره در دوران ساسانیان ابرکاوان نامیده میشد.ابرکاوان در دوران اسلامی سرزمینی شکوفا و آباد در دریا نوردی و تجارت بود. در دوره های مختلف تحت تصرف بیگانگان به خصوص تحت سلطه ی پرتغالی ها بود که در دوران صفوی باز پس گرفته شد. در دوره ی قاجار تحت سلطه ی انگلیسی ها در آمد اما دوباره به ایران باز گردانده شد.

جزیره قشم و موقعیت جغرافیایی آن

قشم یک جزیره ی طولانی با عرض نسبتا کم که به صورت افقی در جنوب بندرعباس در استان هرمزگان قرار دارد. مساحت جزیره 1491 کیلومتر مربع و طول آن 120 کیلومتر است.
قشم، سوزا و درگهان سه شهر مهم جزیره قشم هستند.
در تور قشم ارزان و تور لحظه آخری شما میتوانید با بخشی از زیبایی های بی نظیر کشورمان در خطه ی جنوب و خلیج فارس آشنا شوید.

تور ارزان قشم
تور ارزان قشم تصویر ماهواره ای

مناطق دیدنی و طبیعی جزیره ی قشم

جزایر اطراف قشم

هنگام، هرمز و لارک سه جزیره معروف اطراف قشم هستند .مدتی ایست که طبیعت و ساحل زیبای این جزایر مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است. جزیره هنگام به دلیل نزدیک بودن و وجود آهوها و دلفین ها مورد توجه خاصی قرار گرفته است دو جزیره کوچک دیگر به نام جزایر ناز در نزدیکی قشم وجود داردد که به دلیل جزر و مد به ساحل جزیره قشم وصل میشوند و از ساحل جدا میشوند و جذابیت ویژه ای برای گردشگران دارند، به همین دلیل است که این جزایر را جزایر ناز مینامند.در تور قشم ارزان میتوانید از تمامی جزایر زیبای اطراف جزیره قشم دیدن کنید و لذت ببرید.

سواحل جزیره قشم

جزیره قشم بیشترین سواحل و کرانه را در بین جزیره های خلیج فارس دارد.سواحلی از جنس صخره ای( ساحل زیتون)، ماسه ای( ساحل سیمین) و گلی( لافت) از ویژگی های منحصر به فرد سواحل قشم است . از ویژگی های تور قشم ارزان  و تور لحظه آخری بازدید و تماشای سواحل همیشه زیبای جزیره قشم در خلیج فارس است.

بلیط تور ارزان قیمت جزیره قشم

غار های خربس

این غار ها در فاصله 10 کیلومتری شهر قشم قرار دارند غار های خربس از فرسایش خاک و عبور از داخل سنگ ها بوجود آمدندکه توسط بومی ها شکل داده شده اند .به گفته محققین این غار ها عبادتگاه آیین مهر پرستی و آناهیتا ( خدای آب) بوده است. این غار ها مکانی برای نگهداری استخوان‌های مردگان و پناهگاه مردم هنگام حمله‌ی دزدان دریایی، از جمله نظریاتی‌ست که بر جذابیت این غار رمز آلود افزوده است.

گمبد نمکی و غار نمکدان: این کوه مخروطی شکل بوده و 340 متر ارتفاع دارد که با بقایای معادن نمک باستانی وچشمه های آب شور به صورت طبیعی به وجود آمده است. این کوه بلند ترین بخش جزیره است .غار نمکدان در این کوه واقع است که بر دیواره‌ی آن، می‌توان رگه‌های سفید نمک و بر سطح آن جریان آب نمک را به وضوح دید. قندیل‌های تشکیل شده در اثر رطوبت زیاد جزیره و نفوذ آب در داخل غار صحنه ای چشم نواز و جذاب ایجاد کرده اند.

تور ارزان قشم
بلیط تور ارزان جزیره قشم غار نمکدان

دره ی ستارگان

در گذشته بومی های این منطقه به این دره استاله کفته به معنی فرود آمدن ستاره میگفتند و باور داشتند که ستاره ها از آسمان به این دره میافتادند. در واقع این محل از برخور شهاب سنگ ها به این منطقه به وجود آمدند .به خاطر شکل خاص این دره و انواع مختلف حجم های فرسایشی که در آن وجود دارد گردش هوا و باد ها در بین ستون ها و حفره های موجود در دره صدا تولید میکنند و به خاطر وجود این صدا ها بومی های این منطقه معتقدند که با تاریک شدن هوا این دره محل رفت و آمد ارواح و اجنه است .

قلعه پرتغالی ها

این قلعه در شمال جزیره قشم و توسط فردی به نام آلبرکرک در سال 1507 ساخته شد. این قلعه دارای انبار ها اسلحه، سرباز خانه کلیسا، آب انبار های بزرگ، زندان، مقر فرماندهی و تالار است. در تور قشم ارزان  و تور قشم لحظه اخری امکان بازدید از این اماکن تاریخی به راحتی فراهم میشود.

جنگل های حرا

یکی از بی نظیر ترین و شگفت انگیز ترین جنگل های دنیا که محل زندگی گیاهان و جانوران زیادی است و درختانی که در داخل آب ریشه دارند. به این جنگل ها طلای سبز نیز گفته میشود. این جنگل ها در تمام طول سال سبز هستند و ارتفاع آن ها بین 3 تا 6 متر است. ویژگه منحصر به فرد آنها سازگاری با آب شور است به طوری که با دفع نمک آب را به طور طبیعی شیرین میکنند. این جنگل ها زیستگاه خوبی برای پرندگان مهاجر هستند. سطح آب در جنگل حرا و در حالت عادی حدود 1.5 متر است ولی در زمان مد شدن دریا کامل به زیر آب فرو میروند . جنگل های حرا به دلیل جزر و مد که در هر 6 ساعت اتفاق می افتد جای مناسبی برای ماهیگیری است.

تنگه ی چاهکوه

تنگه چاه کوه از عجیب ترین جاذبه های قشم به حساب می آید دیواره هی این کوه به ارتفاع 100 متر میرسد که بر اثر فرسایش خاک اشکال هندسی بسیار زیبای پدید آورده. در ورودی دره چاه کوه تندیسی طبیعی وجود دارد که به (سه سر نگهبان) شهرت دارد بعد از آن چهار عدد چاه قرار دارد که توسط بومیان حفر شده تا ذخیره آب شیرین باشد. بعد از این ها تندیس ها، حجم ها، کاسه ها و طاقچه هایی زیبا روی دیواره دره به که در قسمت هایی از آن صدف هایی هم به چشم میخورد دیده میشود.
از دیگر جاهای دیدنی و طبیعی زیبای جزیره قشم میتوان به چشمه گوری، پارک کروکودیل قشم، چاه های تلا و ژیو پارک قشم اشاره کرد که در تور قشم ارزان  و تور قشم لحظه آخری میتوان به راحتی از انها دیدن کرد.

تور ارزان جزیره قشم
تور ارزان قشم چاه کوه

فرهنگ و آداب و رسوم در جزیره قشم

غذا های محلی

نان تمشی یک نان محلی خیلی نازک است که با سس مخصوصی به نام مهیاوه میپزند برای پخت این نان از تخم مرغ و پنیبر نیز استفاده میکنند. چایی شیر از نوشیدنی های مخصوص جزیره قشم است که از ترکیب چای، شیر، آب و عسل و از ادویه هایی مانند هل، میخک و چوب دارچین تهیه میشود.
اکثر غذا های محلی قشم با ماهی درست میشود علاوه بر آن از خرچنگ، میگو، گوشت، خرما، انواع حبوبات، آرد و شکر استفاده میشود. از غذا های رسمی و محلی این منطقه میتوان زیگونی را نام برد. میگو سوخاریف صدف ملوک،قلیه ماهی ،هوآری ماهی، هوآری مرغ و گوشت، پودنی، مهیاوه، کلمبا، موفلک و عنکاس از دیگر غذا های بومی و محلی این جزیره است.
در تور قشم ارزان میتوانید انواع غذا های محلی را در رستوران ها و مناطق روستایی تجربه کنید.

صنایع دستی و سوغات های بومی

در جزیره قشم دنیای رنگارنگ از صنایع دستی پیش رویتان قرار دارد انواع گردنبند ها، دستبند ها و زیور آلات دست سازکه با انواع سنگ ها و صدف های چشم نواز تزیین شده اند. لیاس های سنتی، گلیم، پارچه های خوش نقش و … از جمله دیگر سوغاتی های جزیره قشم است. شما میتوانید در تور قشم ارزان  و تور قشم لحظه آخری بهترین سوغات هارا برای دوستان و عزیزانتان به یادگار بیاورید.

صنایع دستی تور ارزان قشم
صنایع دستی تور ارزان جزیره قشم

بازار ها و مراکز خرید قشم

مراکز خرید در تور قشم ارزان کدامند؟

این مراکز و بازار ها عمدتا در دو شهر قشم و درگهان قرار دارند که در بازار درگهان قیمت اجناس کمی از قشم ارزان تر است. از بازار های شهر قشم میتوان بازار قدیم قشم را نام برد که یک بازار رو باز است مانند همه ی بازار های قدیمی شهر های دیگر.بازار ستاره، بازار پردیس، بازار فردوسیف مرکز خرید مرجان و مجتمع تجاری سیتی سنتر از جمله مراکز خرید جدید تر شهر قشم هستند.
در شهر درگهان معمولا بازار ها و مراکز خرید در یک ناحیه و نزدیک به هم هستند. مجتمع تجاری دریا، پرشین گلف، بازار قدیم درگهان، پاساژ ایران زمین، بازار زمرد، مجتمع های تجاری مروارید،صدف، نگین، دو دولفین و غیره از جمله بازار ها و مراکز خرید شهر درگهان هستند.
تور قشم ارزان امکان خرید مناسب و به صرفه را برای شما فراهم میکند.

بهترین زمان تور قشم و تور ارزان قشم چه زمانی است؟

از نظر شرایط آب و هوایی بهترین زمان برای سفر به قشم آذر تا فروردین میباشد اما ارزان ترین زمان سفر و تور قشم ارزان معمولا در فصول گرم سال از اردیبهشت تا آبان است.

قشم یا کیش
قشم

چگونه تور قیمت مناسب و تور قشم ارزان رزرو کنیم

با توجه به تنوع خدمات در تور آذر بال میتوانید با قیمتی مناسب بهترین انتخاب را برای تور قشم ارزان و سفری دلخواه داشته باشید.

تور قشم ارزان لحظه آخری

شما میتوانید با اطلاع از سایت تور اذربال انتخابی مناسب برای تور های قشم لحظه آخری و تور قشم ارزان داشته باشید.

سفر به قشم و تور قشم لحظه آخری

اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید میتوانید از خدمات متنوع آذربال در هر ساعتی از شبانه روز بهره مند شوید. خدماتی از قبیل اطلاع از قیمت های رزرو هتل های قشم، بلیط پرواز قشم و … . شما میتوانید از خدمات تور ارزان قشم و تور قشم لحظه آخری نیز استفاده کنید.
تور ارزان قشم
شما میتوانید با انتخابی مناسب از سایت آذر بال و اطلاع از قیمت هتل ها و محل اقامت، انتخاب نوع سفر و اطلاع از قیمت بلیط های حمل و نقل ریلی و هوایی سفری دلخواه، کم هزینه و هیجان انگیز را برای خود به ارمغان بیاورید.

تور قشم لحظه آخری
تور قشم لحظه آخری و سفری راحت و ارزان
قشم، جزیره زیبایی ها
قشم، جزیره زیبایی ها

در باره تور لحظه آخری قشم

تور لحظه آخری شرایطی است که به خاطر خالی ماندن ظرفیت هتل ها و یا پرواز ها به وجود می آید. بنابر این با قیمت بسیار ارزان و مناسب تری نسبت به تور های معمولی ارائه میشود. در تور لحظه آخری قشم اهمیتی ندارد که در چه هتلی اقامت دارید و یا از چه پروازی استفاده میکنید، به هر حال قیمت ها بسیار کمتر از تور های عادی است.
پیشنهاد میکنیم از خدمات تور قشم لحظه آخری در صورتی که هزینه ها برای شما مهم است استفاده کنید.
به طور کلی تور های لحظه آخری بسیار هیجان انگیز هستند و شور و شوق بیشتری دارند. شما با تور های لحظه آخری سفری غیر منتظره و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

هزینه های تور قشم لحظه آخری

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در تور قشم لحظه آخری:

 

هتل های لوکس و ارزان در تور قشم ارزان و تور قشم لحظه آخری

هتل های لوکس و ارزان زیادی در تور قشم وجود دارد که میتوتنید از قیمت ها و خدمات آنها بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت هتل ها در تور قشم ارزان به صفحه تور قشم مراجعه کنید.

 

لیست هتل ها در تور قشم ارزان

هتل آتامان قشم
هتل ایرمان قشم
هتل پلاس قشم
هتل نخل زرین
هتل مارینا 1
هتل مارینا 2
هتل آلاله 1
هتل آلاله 2
هتل شهریار قشم
هتل الون 1
هتل الوند 2

چگونه به قشم سفر کنیم؟

راه های سفر به جزیره قشم در تور ارزان قشم، تور قشم خرداد 99، تور قشم تابستان 99 و تور های قشم لحظه آخری و ارزان آذر بال، از طریق خطوط هوایی و ریلی انجام میگیرد.برای انتخاب وسیله مناسب سفر و اطلاع از قیمت بلیط پرواز ها و قطار ها به صفحه رزرو بلیط مراجعه کنید.

تور قشم لحظه آخری
تور قشم و نمای کلی شهر قشم
تور قشم لحظه آخری، سفری ارزان
تور قشم لحظه آخری، سفری ارزان

درباره جزیره قشم و تور قشم ارزان

برای این که سفری ماندگار و به یاد ماندنی را تجربه کنید باید اطلاعات کافی از شهر و منطقه ای که به آن سفر میکنید را داشته باشید. با تور قشم ارزان آذر بال میتوانید اطلاعات لازم درباره ی جزیره قشم را به دست آورید.

جاذبه های گردشگری قشم در تور لحظه آخری قشم

به جزیره قشم به دلیل زیبایی و تفاوت های آن لقب جزیره عجایب هفت گانه داده اند. مناطق گردشگری قشم عبارتند از سواحل جزیره، دره ستارگان، ساحل سرخ(به خاطر مواد معدنی در خاک اون ناحیه به رنگ سرخ در آمده)،غار نمک، جزیره ناز و غیره است.

در تور قشم ارزان از کجا خرید کنیم

در شهر درگهان بازار ها و مراکز خرید نزدیک به هم هستند و نیازی به وسایل نقلیه برای جابه جایی نیست. در بازار های درگهان معمولا قیمت اجناس، هم برای قیمت عمده هم تکی مناسب تر و ارزان تر است. مرکز خرید دو دلفین از جمله مراکز خرید مناسب در درگهان است.
در قشم بازار ها و مراکز خرید متفاوتی وجود دارد. بازار های همه چیز فروشی مانند بازار قدیم قشم و بازار ستاره از جمله بازار های قشم هستند.
مراکز خرید قشم معمولا اجناس لوکس و گرانتری نسبت به سایر بازار ها دارد. از جمله مراکز خرید لوکس در قشم میتوان سیتی سنتر 1و2، مجتمع نخل زرین و مجتمع فردوسی و … را نام برد.

سوغاتی های معروف قشم چیست؟

ادویه های معطر، خرما، کیک هلر، نان محلی، صنایع حصری،انواع گلیم ها و پوشاک رودوز شده و … از سوغاتی های خوب قشم است.
رستورانها و فست فود های معروف در تور ارزان قشم
رستوران بومی خاله
رستوران نعیم
فست فود شاورما
رستوران الوند

هزینه حمل و نقل در تور قشم ارزان چگونه است؟

هزینه حمل و نقل در قشم به دلیل بزرگی این جزیره یکی از مهم ترین فاکتور های سفر به قشم است. برای بازدید از مکان های دیدنی شهر میتوان از سرویس حمل و نقل عمومی شهر استفاده کرد. همچنین بعضی از هتل ها در قشم علاوه بر سرویس حمل و نقل رایگان، گشت های شهری روزانه و کم هزینه نیز ارائه میدهند.

سیستم تاکسیرانی در تور قشم ارزان چگونه است؟

سیستم تاکسیرانی به خاطر مجهز بودن به خودرو های خوب و با کیفیت و استفاده از دستگاه های تاکسیمتر یکی از بهترین راه ها برای حمل و نقل در جزیره است.
به دلیل پراکندگی مراکز خرید و تفریحی قشم یکی از راه های مناسب دیگر برای گشت و گزار، کرایه کردن ماشین های اجاره ای است.

بهترین سواحل برای شنا در تور قشم ارزان کدامند؟

سواحل پارک زیتون و سواحل اطراف روستای کانی جزو بهترین سواحل برای آب تنی کردن هستند.بهترین غذا های محلی در تور قشم ارزان چیست؟

ماهی کبابی، کلومبا، عنکاس، هواری، قلیه ماهی، میگو و رنگینک از بهترین غذا های تور قشم است.

آیا تور قشم نیاز به لیدر دارد؟

همراه تور قشم لیدر و راهنما برای هماهنگی امور وجود دارد. معمولا در قشم از لیدر های محلی به دلیل بومی بودن و آشنایی بیشتر با منطقه استفاده میشود.

شرایط جزیره قشم و تور های قشم در دوران کرونا چگونه است؟

به گفته مدیر عامل سازمان اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم، این جزیره از نظر تامین مواد غذایی، اقلام بهداشتی، امکانات و تجهیزات پزشکی در بهترن شرایط قرار دارد و از موفق ترین مناطق کشور در بحث مهار ویروس است.
هتل های قشم نیز با رعایت تمام نکات بهداشتی آماده ارائه خدمات به گردشگران میباشد.

قشم گردی
قشم گردی
قشم زیبا
قشم زیبا

مدرک شناسایی معتبر
دفترچه بیمه
آذر بال با ارائه انواع تور های ارزان و لحظه آخری از جمله تور قشم ارزان، تور قشم لحظه آخری، تور قشم خرداد 99 و تور قشم تابستان 99 سفری خوب و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد.

1 دیدگاه برای ”تور قشم ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *