تور فرانسه تابستان ۹۹

سفر به اروپا قاره سبز، قاره ای کهن با زیبایی ها و فرهنگ منحصر به فرد آن، همیشه جزو اولیت های انتخاب ایرانیان برای سفر بوده است. اروپا نه تنها در میان ایرانی ها که برای دیگر کشورهای جهان نیز مقصد بسیار جذابی برای سفر می باشد، یکی از دلایل جذابیت تور اروپا، طبیعت سرسبز و زیبا و کشورهای پیشرفته این قاره می باشد که بسیاری از افراد را حتی برای زندگی به خود جذب می کند، سفر به اروپا می تواند یکی از خاطرات خوب زندگی شما را بسازد.

مزایای سفر به اروپا در تابستان

اگر شلوغی شهرهای اروپایی و گرمای هوا برای شما آزار دهنده نباشد، تابستان بهترین فصل برای سفر به اروپاست. ما در آذر بال به شما می‌گوئیم که حتما در تابستان 99 به اروپا سفر کنید، چرا که روزهای آفتابی و طولانی در تابستان، فرصت گردشگری پر از هیجان را به شما می ‌دهد، شما درگیر تحصیل فرزندتان نخواهید بود و تابستان فرصت خوبیست که تور اروپای خود را در میان گزینه‌ های متعدد و متنوع انتخاب کنید.

یکی از خوبی های این قاره این است که شما با داشتن ویزای شینگن در یک سفر می توانید از چند کشور اروپایی دیدن کنید چرا که شهرها در این قاره به یکدیگر نزدیک می باشند، در بین کشورهای اروپایی، فرانسه، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا طرفداران زیادی در تورهای تابستانی دارند که در این میان تور فرانسه تابستان ۹۹ جذاب و پرطرفدار است.

 معرفی فرانسه

فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه یکی از کشورهای اروپای غربی است که دارای منطقه ‌ها و قلمروهای زیادی در آنسوی دریاها هست. فرانسه، مقصدی افسونگر و جذاب است که سال های سال نام پر گردشگرترین کشور دنیا را به خود اختصاص داده است. کشور شاعران و نویسندگان مشهور، باغ موزه های سرسیز، کشور ناپلئون بناپارت و افتخاراتش، در مجموع فرانسه مکانی اسرار آمیز برای خلق لحظه های رمانتیک است.

بناهای تاریخی، کلیساها و کاخ های با عظمت، آداب و رسوم خاص و موزه هایی با آثار بی نظیر، همگی فرهنگ غنی و شکوه و عظمت فرانسه را به رخ گردشگران می‌کشند. تور فرانسهتابستان ۹۹ با کلکسیونی از زیبایی های خاص و منحصر به فرد خودش، برای تمام گردشگران با هر سلیقه ای خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت از همه جا را به یادگار می گذارد.

 

پایتخت فرانسه

پاریس پایتخت رویایی کشور فرانسه
پاریس پایتخت رویایی کشور فرانسه

پاریس پایتخت رویایی کشور فرانسه، که به شهر عاشقان معروف است، شهر بسیاری از رمان ها و فیلم‌ های آشنای دنیا بوده که عاشقانه‌ های زیادی را در خود دارد. خاص ترین جاذبه ‌های گردشگری دنیا درشهر پاریس قرار دارند، از موزه‌ لوور گرفته که مونالیزای معروف را در دل خود دارد تا خیابان شانزه لیزه با برندهای معروف جهانی که این شهر را به پایتخت بی چون و چرای مد تبدیل کرده است. پاریس بی حد و اندازه زیبا‌ست و به همین دلیل، در تور فرانسه تابستان ۹۹ پاریس از جمله مقاصدی است که حتما باید در اولویت سفر قرار بگیرد.

موزه‌ لوور پاریس در تور فرانسه تابستان 99
موزه‌ لوور پاریس – فرانسه

تور فرانسه تابستان

تابستان، زمانی دلپذیر برای سفر به فرانسه و گردش در شهر جذاب و زیبای پاریس است. آب و هوای عالی و برگزاری فستیوال ‌های خرید باعث شده تا تابستان به یکی از شلوغ‌ ترین فصل‌ های گردشگری در فرانسه تبدیل شود. بنا براین تا دیر نشده تور فرانسه مرداد ۹۹ و تور فرانسه شهریور ۹۹ را از دست ندهید. البته با هجوم گردشگران به این کشور نرخ تورهای فرانسه نیز افزایش پیدا می‌ کند.

قیمت تور فرانسه

قیمت تور فرانسه در سال ۹۹ در اکثر آژانس ‌های گردشگری بسته به نوع پرواز، کیفیت هتل و زمان سفر، با رنج ‌های قیمتی متفاوتی به گردشگران ارائه می‌ شود. عمده پروازها به مقصد فرانسه از طریق هواپیمایی ‌های AirFrance  و IranAir انجام می ‌پذیرد و کیفیت هتل ‌ها بین چهار تا پنج ستاره متغیر است. قیمت حدودی تور فرانسه در فصول کم گردشگر که عمدتا شش ماهه دوم سال را شامل می‌ شود، ارزانتر از شش ماهه اول سال هزینه در برخواهد داشت.

قیمت تور تابستان فرانسه

اگر با تور فرانسه تابستان ۹۹ به این کشور سفر می کنید باید بدانید که بیشتر از هر زمان دیگری باید هزینه کنید. دلیل گران بودن تورهای تابستانی فرانسه نسبت به فصل ‌های دیگر گران بودن بلیط ‌های سفر و هتل ‌هاست. البته متقاضی بالا و حجم مسافری که در این بازه زمانی به فرانسه سفر می‌ کنند، در بالا رفتن هزینه ‌ها بی تأثیر نیست.

تور ارزان فرانسه تابستان 99

اگر می ‌خواهید ارزانترین تور فرانسه را در تابستان 99 تجربه کنید بهتر است که انفرادی سفر کنید یا زودتر وقت سفارت بگیرید و برای ویزا اقدام کنید، تور فرانسه که شامل بلیط و هتلتان می باشد را حتما زودتر رزرو و صادر کنید، از هتل ‌های سه ستاره یا هاستل برای اقامت خود استفاده کنید و اگر هتلتان خارج از شهر باشد، حدودا 5 درصد از قیمت هتلتان کمتر می شود و قیمت حدودی تور فرانسه کاهش می یابد.

تور فرانسه در کرونا

در پاسخ به این سوال که در کرونا میتوان به فرانسه سفر کرد؟ باید بگوییم که کشورهای اروپایی می خواهند محدودیت های سفر را کاهش دهند. کشورهای آلمان، اتریش، سویس و فرانسه می خواهند محدودیت های عبور از مرز های شان را که به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعمال کرده اند، کاهش دهند.

تور فرانسه در کرونا، آیا رفتن به فرانسه در کرونا امکان دارد؟
تور فرانسه در کرونا، آیا رفتن به فرانسه در کرونا امکان دارد؟

ویزا در تورهای تابستانی فرانسه

کسانی که محصل دارند تابستان راحت تر ویزا می‌ گیرند. چرا که در تابستان مدارس تعطیل است و زمان مناسبی برای سفرهای توریستی می ‌باشد. در فصل ‌های دیگری از سال برای کسانی که محصل دارند فصل مناسبی نیست چرا که برای سفارت ‌ها سوء تفاهم می‌ شود که مسافر در زمان تحصیل فرزند اقدام کرده و امکان دارد بخواهد به کشور برنگردد. شرایط گرفتن ویزا در تورهای گروهی تابستانی هم راحت ‌تر از زمان ‌های دیگر است. بنابراین پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر برای تور فرانسه تابستان ۹۹ اقدام نمایید.

انتخاب تور فرانسه

فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپا، در شمال غرب این قاره واقع شده است و با شش کشور آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا هم مرز است. بسیاری فرانسه را با پاریس، پایتخت پر جاذبه آن می‌شناسند و در برنامه‌ ریزی برای سفر، این شهر را مقصد اول و آخر خود قرار می ‌دهند. اما در واقعیت این آشکارترین راه برای محروم کردن خود از دیگر زیبایی ‌های این سرزمین است. از برج رقصان ایفل تا بندر آبی مارسی، این سرزمین سراسر زیبایی و جاذبه است و در تور فرانسه تابستان ۹۹ باید از همه آن ها دیدن کرد.

جاذبه ‌های گردشگری فرانسه

بازدید از برترین دیدنی هایی که در فرانسه و شهر پاریس وجود دارند را در تور فرانسه تابستان ۹۹ از دست ندهید. در اینجا تنها برخی از جاذبه ‌های فرانسه را نام می بریم

 

جاذبه های گردشگری پاریس

از دیدنی های این شهر می توان به کلیسای نوتردام پاریس، طاق پیروزی پاریس، موزه‌ لوور پاریس، کاخ شایو پاریس، باغ تویلری پاریس، باغ لوکزامبورگ پاریس، خیابان شانزه ‌لیزه پاریس، سکره کور در مونمارتر پاریس، کاخ گارنیه پاریس، اپرای گارنیه پاریس، میدان سن میشل پاریس، برج ایفل پاریس، بلوار سن ژرمن و سن میشل پاریس، تپه مونمارتر پاریس اشاره کرد.

کلیسای نوتردام پاریس،در تور فرانسه
کلیسای نوتردام پاریس

دیدنی های معروف شهر بوردو

در این شهر دیدنی ‌هایی چون کلیسای نوتردام، دروازه بوردو، سالن تئاتر شهر، پل د پییر و… وجود دارند.

دیدنی های شهر لیون

موزه‌ اشیای باستانی گالو رومان، مرکز هنر معاصر لاکاریوس و موزه‌ هنر آفریقایی از دیگر مکان های جذاب شهر لیون هستند.

دیدنی های شهر نیس فرانسه

موزه های معروف موزه ماتیس و موزه‌ی مارک شاگال، موزه‌ هنرهای زیبای ژول شر، موزه‌ هنرهای معاصر و موزه‌ هنر آسیایی، قلعه تپه نیس از مکان های دیدنی شهر نیس می ‌باشند.

غذا های فرانسوی

از خوراکی‌ های محبوب فرانسوی می ‌توان به نان‌ باگت و نان کروسان، پنیرهای لذیذی که از ناحیه‌ ای به ناحیه دیگر ترکیبی متفاوت دارند، کرپ که به عنوان وعده‌ای دلپذیر برای صبحانه سرو می‌شود و شیرینی ماکارون که عصرانه‌ ای شیرین را رغم خواهد زد، اشاره کرد. البته نباید خوردن خوراک اردک و استیک با سیب زمینی فرانسوی را در تور فرانسه تابستان ۹۹ از قلم انداخت.

نان باگت فرانسوی اصل
نان باگت فرانسوی اصل
رتتویی غذای فرانسوی
رتتویی غذای فرانسوی
کروسان غذای فرانسوی
کروسان غذای فرانسوی

 بهترین زمان سفر با تور فرانسه

تعطیلات رسمی این کشور است. عمده فرانسویان تعطیلاتشان را در کشور خود سپری می‌ کنند. در هنگام تعطیلات این کشور که از نیمه ماه ژوئیه شروع می‌ شود و تا آخر ماه آگوست ادامه می‌ یابد کلیه فعالیت‌ ها به حالت تعلیق در می ‌آیند مگر آن دسته از فعالیت‌ هایی که مرتبط با صنعت گردشگری باشند. در این موقع از سال شهرهایی مانند پاریس آکنده از گردشگران و بازدیدکنندگان تور فرانسه مرداد ۹۹ و تور فرانسه شهریور ۹۹ می ‌شوند. علاوه بر این هر دو سال یکبار در پاریس یکی از مهمترین نمایشگاه‌ های اتومبیل جهان برگزار می‌ گردد و خیابان ‌های آکنده از خودروهای نمایشی می ‌شوند. بنابراین زمان مناسبی برای بازدید از پاریس به شمار نمی‌رود.

قطار سریع السیر فرانسه
قطار سریع السیر فرانسه

گردش در فرانسه

سیستم حمل و نقل عمومی فرانسه از جایگاهی جهانی برخوردار است. در شهرهای بزرگی مانند پاریس، لیون و مارسی، حمل و نقل عمومی بواسطه گستردگی و مقرون به صرفه بودن، بهترین راه جهت تردد و جابه‌جایی در این کشور به شمار می‌رود. از گزینه‌های در دسترس جهت جابه‌جایی در سطح شهرهای فرانسه و مابینشان می‌توان به هواپیما، قطار، اتوبوس و کرایه خودرو اشاره کرد.

  • عمده جابه‌جایی‌ ها در سفر با تور فرانسه تابستان ۹۹ با پروازهای بین شهری صورت می‌پ ذیرد که بیش از 30 شهر در سراسر این کشور و دیگر نقاط اروپا را تحت پوشش قرار می‌دهد. مدت زمان پرواز از پاریس به مقصد دیگر شهرهای فرانسه چیزی در حدود یک ساعت خواهد بود.
  • اجاره ماشین گزینه مناسبی جهت گردش در نواحی حومه ‌‌ای به شمار می ‌رود. اجاره روزانه ماشین هزنیه زیادی را در بر نخواهد داشت و گردشگران تور فرانسه می ‌توانند در حین سفر به یک مقصد مشخص، خودرویی را کرایه کنند. برای دریافت ماشین باید پاسپورت، گواهینامه و کارت اعتباری خود را ارائه دهید. لازم به ذکر است که اگر این گزینه را به عنوان روشی برای جا به‌ جایی برگزیدید، خطر تصادف کردن، دزدیده شدن خودرو و هزینه سوخت را نیز در نظر بگیرید.
  • سریع‌ ترین قطار جهان که تحت عنوان قطار سریع ‌السیر شناخته می ‌شود، 50 شهر فرانسه را به هم متصل کرده و امکان سفر از پاریس به تقریبا هر نقطه دیگری از این کشور را ظرف تنها چند ساعت بدست می‌ دهد و بواسطه نظم در ساعات ورود و خروج و راحت بودن قطارهایش شناخته شده است و امکان سفر با واگن ‌های درجه یک و درجه دو در هنگام روز و واگن‌ های تخت دار در هنگام شب را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد.
  • کانال‌ های آبی امکان سفر با قایق را در بسیاری از نواحی این کشور بدست می ‌دهند. این کانال ‌ها که زمانی جهت مبادلات تجاری به کار می‌ رفته ‌اند، امروزه میزبان بسیاری از گردشگران تور فرانسه تابستان ۹۹ جهت داشتن دیدی متفاوت به چشم اندازهای مختلف این سرزمینند. اگرچه این روش گزینه موثری جهت جابه‌جایی محسوب نمی ‌شود، اما تجربه‌ ای کاملا متفاوت را در سفر به این کشور بدست می‌دهد.
  • اتوبوس روشی دیگر جهت جا به ‌جایی در شهرهای مختلف به شمار می‌ رود. اتوبوس، دهکده‌ ها و شهرهای کوچک را به شهرهای دارای ایستگاه قطار متصل کرده و به گردشگران تور فرانسه تابستان ۹۹ امکان بازدید از نقاط دور دست را بدون آنکه به اجاره ماشین نیاز باشد بدست می ‌دهد. با توجه به اینکه فرانسه فاقد شبکه اتوبوسرانی ملی است، امکان جا به‌ جایی با این وسیله در میان نواحی مختلف این کشور وجود نخواهد داشت.

سوغاتی فرانسه

اگر جاذبه‌ های پاریس آنقدر شما را تسخیر نکرده باشد که دوستانتان را فراموش کنید، این شهر بهترین محل برای خرید سوغاتی است. اگرچه این شهر زیبا آکنده از فروشگاه‌ هایی است که با کالا‌های لوکس و گرانقیمت خود چشم‌ ها را خیره خواهند کرد، خرید هدایای کوچکی مانند آویزهای رنگی برج ایفل، شکلات و کارت پستال از محبوب ‌ترین‌ ها در میان گردشگران تور فرانسه تابستان 99 به شمار می‌روند. در ادامه شرح مختصری از برخی از این خریدهای محبوب آورده شده است.

  • شکلات یکی از خریدهای خاص در پاریس محسوب می‌شود چرا که طعم واقعی تک تک لحظه ‌هایی را به همراه خواهد داشت که در حین سفر با تور فرانسه تابستان 99 در آن غرقه بوده ‌اید.
  • عاشقان کارت پستال، غرفه ‌های حاشیه رود سن را فراموش نکنند. در این محل علاوه بر کارت پستال، انواع پوسترهای زیبا و کتاب‌های قدیمی موجود است.
  • اگرچه قهوه محبوب ‌ترین نوشیدنی در سرتاسر اروپا به شمار می ‌رود، چای ‌های گیاهی که در میان بهترین‌ ها قرار دارد، وسوسه برانگیز خواهند بود. البته خرید از آن نیز بواسطه سابقه و شهرتش، ارزان نخواهد بود.
  • عطرها و شمع ‌های لوکس نیز از دیگر موارد مثال زدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *