تور استانبول نوروز 1400

تور استانبول نوروز 1400

استانبول شهری زیبا در ترکیه و همان قسطنطنیه قدیم که دارای تاریخچه ای بسیار گسترده می باشد و به فرهنگ ایران نیز گره خورده است. در این شهر آثار های باستانی بسیار زیادی وجود دارد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. همانطور که می دانید اقتصاد این کشور یعنی ترکیه از روی صنعت گردشگری می چرخد. بنابراین مکان های توریستی این کشور و این شهر در دنیا زبانزد خاص و عام می باشند. درواقع این گردشگران برای دیدن این آثار باستانی به این کشور سفر میکنند و در کنار بازدید از آثار باستانی این کشور از تفریحات آن نیز استفاده میکنند و شما می توانید در تور استانبول نوروز 1400 از این شهر دیدن کنید و لذت ببرید. از دیگر بهترین تور های آذربال تور کوشی آداسی نوروز 1400 است؛ مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید.

نوروز یزرگترین جشن ایرانیان به شمار می رود که از زمان های دور و جهان باستان برای ما ایرانی ها به یادگار مانده است. در این جشن مردم به جشن و سرور می پرداختند اما با توجه به شرایط کشور امروزه این امکان بسیار محدود شده است و شما می توانید برای لذت بردن از این جشن به کشور های اطراف و همسایه سفر کنید.

همانطور که میدانید در زمان های قدیم بسیاری از کشور ها جزو امپراطوری هخامنشیان بودند و همچنین در سلسله های بعدی هم این کشور ها جزو ایران بودند و بعدها به مرور زمان از ایران جدا شدند بنابراین فرهنگ های ما ایرانی ها با این کشور ها بسیار نزدیک می باشد.

ترکیه نیز یکی از این کشور ها می باشد که در آن همه قشری از هر قومی با آزادی زندگی می کنند و نوروز را هم جشن می گیرند و به همین دلیل تور های زیادی برای نوروز در نظر گرفته شده است شما می توانید از تور استانبول نوروز ۱۴۰۰ استفاده کنید.

مزایای تور استانبول نوروز ۱۴۰۰

در نوروزی که پیش رو داریم، میخواهید سفر کنید، اما نمیدانید کجا بروید؟ ترکیه یکی از کشور هایی است که شما می توانید با یک هزینه مناسب در این جشن و در فصل بهار به آن سفر کنید. بنابراین از مزایای تور استانبول نوروز 1400 می توان به هزینه های پایین آن نسبت به سایر نقاط جهان اشاره کرد.

نمایی از کشور ترکیه
از مزایای تور استانبول می توان به بازدید از ایا سوفیه اشاره کرد

در این تور می توانید به همراه خانواده یا به همراه دوستان خود سفر کنید و از جشن نوروز در استانبول لذت ببرید.

از دیگر مزایای این تور می توان به خطوط هوایی آن اشاره کرد که در این تور استفاده میشوند. شما می توانید در این تور ها از سفر هوایی خود لذت ببرید سفر هوایی از ایران تا ترکیه حدودا ۳ ساعت می باشد اما با خطوط هوایی که در این تور قرار دارد، شما می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید.

از آنجایی که تور ترکیه عید 1400 بسیار خوب طراحی شده است نمی توان از آن ایرادی گرفت و اگر در این تور برای شما مشکلی پیش بیاید آن دیگر شانس شما می باشد.

امکانات تور استانبول نوروز 1400

در این تور می توانید از امکانات فراوانی که برای شما طراحی شده است استفاده کنید. در این تور هتل های بسیار خوبی قرار داده شده اند که می توانید از آنها استفاده کنید و در آنها اقامت کنید.

استانبول ترکیه
استانبول شهری بسیار زیبا و مدرن

کشور ترکیه به طور کلی دارای تفریحات بسیار زیادی می باشد بنابراین شما می توانید از ین تفریحات استفاده کنید. از جمله این تفریحات در تور استانبول نوروز 1400 می توان به مکان هایی اشاره کرد که در آن نوروز را جشن می گیرند و شما می توانید با استفاده از این تور در این مکان ها حضور پیدا کنید و جشن نوروز را با سایر ایرانی ها و اقوام مختلف جشن بگیرید. در تور استانبول هتل های ۵ ستاره برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که این هتل ها بسیار مجلل هستند و در نوروز پذیرای شما مسافران عزیز می باشند. اگر از آن دسته افراد مشکل پسند هستید، نگران نباشید چرا که در این تور بهترین ها برای شما در نظر گرفته شده است.

آب و هوای استانبول در نوروز

نریکه کلا کشوری است که آب و هوای آن سرد می باشد و زمستان های آن بسیار سخت و سرد است به طوری که چندین متر برف می بارد. اگر میخواهید بدانید که در نوروز آب و هوای این کشور به چه صورت است باید گفت که در نوروز آب و هوای این کشور معمولا کمی سرد می باشد و می بایست برای تور استانبول 1400 لباس گرم با خود به همراه داشته باشید اما نگران نباشید تفریحات آن به اندازه کافی گرم هستند که سرمای آن را فراموش کنید.

هزینه تور استانبول نوروز 1400

قیمت و هزینه تور استانبول نوروز 1400 مانند ساید تور های استانبول می ماند اما از نظر قیمتی کمی تفاوت خواهد داشت و به دلیل اینکه تعداد مسافران در این ایام بالا می رود قیمت ها هم به مراتب بالا تر می رود.

هزینه تور استانبول نوروز۱۴۰۰
آب و هوای شهر استانبول

اگر میخواهید از این تور در نوروز اسفاده کنید باید بگوییم که قیمت آن از سایر تور ها کمی بیشتر است.

جمع بندی

به طور کلی استانبول شهری بسیار زیبا می باشد که می توانید از سفر به آن لذت ببرید. این شهر دارای فرهنگی شبیه به فرهنگ ایران خودمان می باشد و بهترین زمان برای سفر به این کشور نوروز می باشد؛ چرا که در ترکیه نیز مانند بسیاری از کشور های اطراف ایران این جشن برگزار میشود و در این تور می توانید این جشن باستانی را کنار خانواده یا دوستان خود برگذار کنید. این تور دارای بهترین امکانات می باشد و از بهترین هتل ها برای مسافران استفاده میشود.

سوالات متداول تور استانبول نوروز ۱۴۰۰

  1. تور استانبول نوروز ۱۴۰۰ چگونه است؟
    این تور دارای بهترین امکانت و هتل ها و خطوط هوایی می باشد که شما می توانید از آن ها لذت ببرید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید.
  2. آب هوای  استانبول در نوروز چگونه است؟
    شرایط آب و هوایی در این کشور در این جشن کمی سرد می باشد و به قول معروف هوا بهاری می باشد و بهتر است که لباس های گرم با خودتان بردارید.
  3. هزینه های تور ترکیه 1400 چگونه است؟
    هزینه های این تو به طور کلی مانندتور های دیگر می باشد اما به دلیل اینکه تعداد مسافران در این فصل بیشتر می شود هزینه هاای آن کمی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *