بهترین هتل های وان ترکیه نزدیک مرکز شهر

تور وان 

شهر وان بزرگترین شهر شرق ترکیه بوده که به مرز ایران نزدیک است و گردشگران ایرانی را به سفر به این منطقه ترغیب کرده است. این شهر دارای بزرگترین دریاچه ترکیه می باشد که به همین دلیل یکی از مقاصد مورد علاقه ایرانیان می باشد. در اطراف این دریاچه زیبا هتل ها و اقامتگاه هایی وجود دارند که برای مسافران تور وان بسیار جذاب می باشد. در ادامه بهترین هتل های وان ترکیه نزدیک مرکز شهر را معرفی کرده ایم. 

بهترین هتل های وان ترکیه نزدیک مرکز شهر

این شهر توریستی دارای هتل های زیادی بوده که از کیفیت های مختلفی برخوردارند و برای همه نوع سلیقه ای با بودجه های مختلف طبقه بندی شده اند برای بررسی اینکه بهترین هتل های وان ترکیه برای اقامت کدام هستند در زیر چند نمونه از هتل های خوب تور وان را تشریح کرده ایم:

هتل های 3 ستاره وان

در پاسخ به این سوال که بهترین هتل های وان ترکیه برای اقامت کدام هستند؟ برخی از مسافرین بر این عقیده اند که هتل های 3 ستاره بخاطر قیمت ارزان تر به همراه اقامت با کیفیت ایده آل بهترین گزینه هستند. در اینجا به تشریح چند هتل پرطرفدار 3 ستاره در تور وان می پردازیم:

  • هتل کروان وان Kervan Hotel 

این هتل 3 ستاره در شهر وان در کشور ترکیه ساخته شده و فعالیت می کند. هتل کروان از موزه وان دارای فاصله 200 متری و از تئاتر وان دارای فاصله 400 متری می باشد. این هتل دارای 28 اتاق بوده که تمامی آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، صندوق امانات، مینی بار، حمام اختصاصی، تخت خواب و تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی هستند. از امکانات این هتل نیز می توان به اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، بوفه و رستوران اشاره کرد. در این هتل مهمانان برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و یا شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

هتل کروان
هتل کروان وان
  • هتل آکدامار وان Akdamar Hotel 

هتل 3 ستاره آکدامار در شهر وان در کشور ترکیه واقع شده است. هتل آکدامار دارای 72 اتاق است و دارای محیطی آرام برای مسافران می باشد. قلعه باستانی اورارتو 3.3 کیلومتر تا هتل آکدامار مسافت دارد و همچنین صومعه وارگا دارای مسافت دارای 10 کیلومتر فاصله می باشد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به حمام اختصاصی، مینی بار، صندوق امانات، تخت خواب، تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی و… اشاره کرد.

هتل آکدامار 
هتل آکدامار وان ترکیه
  • هتل یاقوت وان Van Yakut Hotel 

این هتل 3 ستاره در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. فاصله این هتل تا موزه، مسجد بزرگ و تئاتر وان به صورت پیاده 10 دقیقه، قلعه وان 5 کیلومتر می باشد. هتل یاقوت در 5 طبقه ساخته شده و دارای 60 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به وای فای رایگان، روم سرویس، تهویه مطبوع، سشوار و تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی اشاره کرد.

هتل یاقوت
هتل یاقوت وان

هتل های 4 ستاره وان

اگر از  برخی مسافرین بپرسید که بهترین هتل های وان ترکیه برای اقامت کدام هستند؟ آن ها بر این عقیده اند که هتل های 4 ستاره بخاطر قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین گزینه هستند. در زیر به تشریح چند هتل پرطرفدار 4 ستاره در تور وان می پردازیم:

  • هتل دیمت پارک وان Dimet Park hotel

این هتل 4 ستاره در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. فاصله موزه وان از این هتل 500 متر و ایستگاه اتوبوس 2 کیلومتر می باشد. این هتل همچنین در فاصله کوتاهی از ساحل تابستانی قرار گرفته و گردشگران در سفر و اقامت خود در این هتل حتما از ساحل نزدیکی ان نیز بازدید می نمایند. هتل دیمت پارک در 4 طبقه ساخته شده و دارای 47 اتاق می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، اتاق نگهبانی، رختکن، فضای باز بسیار زیبا، لابی، بار، رستوران و… اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل دیمت پارک مجهز هستند به سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، تخت خواب، میز و صندلی کار و راحتی و اینترنت رایگان.

هتل دیمت پارک
هتل دیمت پارک وان
  • هتل گرند وان Grand Hotel Van

هتل 4 ستاره گرند هتل شهر وان در کشور ترکیه و در شهر وان ساخته شده و فعالیت می نماید. این هتل دارای 45 اتاق می باشد که تمامی آن ها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، کتری برقی، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون، اینترنت رایگان، میز و صندلی کار و راحتی. همچنین می توان از امکانات این هتل به اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، بوفه، رستوران، پارکینگ رایگان و … اشاره کرد.

هتل گرند
هتل گرند وان
  • هتل هالدی وان Haldi Otel

این هتل 4 ستاره در شهر وان کشور ترکیه قرار دارد. هتل هالدی در فاصله 100 متری از موزه وان قرار گرفته است و از ستادیوم آتاتورک دارای فاصله 2 کیلومتری و 500 متری از تئاتر وان می باشد. برخی از اتاق های این هتل چشم انداز به ‏سوی کوهها یا محیط شهری اطراف خود را دارند. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان ، رستوران و پارکینگ ‏رایگان و بوفه و رستوران آن اشاره کرد. همچنین می توان گفت که تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، صندوق امانات، مینیبار، تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی. مسافران برای صرف صبحانه خود می توانند بوفه هتل هالدی و برای صرف ناهار و یا شام رستوران هتل را انتخاب نمایند. 

هتل هالدی
هتل هالدی وان
  • هتل منوا وان Menua hotel 

این هتل 4 ستاره اقتصادی واقع شده در شهر وان کشور ترکیه می باشد. هتل منوا دارای 5 سوئیت و 45 اتاق می باشد که تمامی آن ها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، تخت خواب و تلویزیون و … بوه و همچنین می توان از امکانات این هتل به سالن همایش و کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، سالن ماساژ و بدنسازی و … اشاره کرد.

هتل منوا  
هتل منوا وان
  • هتل وان رسمینا Resmina otel 

هتل 4 ستاره رسمینا در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. این هتل دارای 500 متر فاصله تا موزه وان و 1.5 کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس می باشد. در محوطه این هتل مغازه هایی برای خرید موجود می باشد و همچنین ترانسفر هتل تا فرودگاه به صورت رایگان انجام می پذیرد. تمامی اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت رایگان و … می باشد.

هتل رسمینا
هتل وان رسمینا
  • هتل رویال برک وان Royal Berk Hotel

این هتل 4 ستاره در شهر وان در کشور ترکیه ساخته شده است. هتل رویال برک در مرکز شهر وان ساخته شده و فعالیت می نماید و دارای فاصله 7 کیلومتری از فرودگاه، 8 کیلومتری از مرکز اسکی، 5 کیلومتری اسکله کشتی و 5 کیلومتری ایستگاه قطار و اتوبوس می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بوفه، پذیرش 24 ساعته و … اشاره کرد. قابل ذکر است تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب و تلویزیون.

هتل رویال برک
هتل رویال برک وان

هتل های وان 5 ستاره

در پاسخ به این سوال که بهترین هتل های وان برای اقامت کدام هستند؟ برخی از مسافرین که دغدغه هزینه های تور وان ترکیه را ندارند، بر این عقیده اند که هتل های 5 ستاره بخاطر کیفیت بسیار بالا بهترین گزینه هستند. در اینجا به تشریح چند هتل پرطرفدار 5 ستاره در تور وان می پردازیم:

  • هتل هیلتون DoubleTree by Hilton Van

هتل  هیلتون وان هتلی 5 ستاره می باشد که تنها تا دریاچه وان چند قدم فاصله دارد و از اتاق های هتل منظره زیبای دریاچه دیده می شود. دکوراسیون داخلی این هتل لوکس و مجلل است و اتاق های آن با مبلمان بسیار شیک و زیبا دکور شده اند. این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، مرکز اسپا، وای فای رایگان و تلوزیون صفحه تخت می باشد. اتاق های هتل بزرگ و جادار و برخی از آن ها دارای تراس رو به دریاچه، شهر و کوه های وان می باشد. در رستوران هتل می توانید غذاهای محلی، بین المللی و غذاهای دریایی با کیفیت و خوشمزه ای را امتحان کنید. همچنین هتل دارای 4 بار می باشد که در آن کوکتل های مخصوص، اسنک و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی برای مهمانان هتل سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، سونا و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

هتل هیلتون
هتل هیلتون ترکیه
  • هتل الیت ورلد وان Elite World hotel 

هتل 5 ستاره الیت ورلد در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. این هتل زیبا دارای 230 اتاق می باشد و می توان گفت که معماری داخلی این هتل همانند کاخی زیبا طراحی گردیده است. از امکانات هتل الیت ورلد می توان به اینترنت رایگان، سالن ورزشی، اسپا، سونا و خدمات ماساژ، سالن همایش و جلسات، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و … اشاره کرد. اتاق ‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ‌سی ‌دی، مینی بار و حمام اختصاصی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، میز و صندلی کار و راحتی و … می باشند. از لحاظ فاصله با مکان های پر بازدید باید گفت که این هتل با دریاچه وان در فاصله ۶ کیلومتری و از فرودگاه شهر وان در فاصله ۸ کیلومتری واقع شده است.
مسافرانی که در این هتل اقامت دارند برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه هتل الیت ورلد و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

هتل الیت ورلد  
هتل الیت ورلد وان

زمان خرید تور وان

برای اینکه بدانیم برای خرید تور وان حداقل چند روز قبل باید اقدام کنیم؟ بهتر است بدانید که طبق توافق صورت گرفته میان دولت های ایران و ترکیه، برای مسافرت به تمام شهرهای ترکیه از جمله تور وان نیاز به ویزا نداشته و میتوان تا 90 روز بدون ویزا در آنجا اقامت داشت. هر زمانی که برای تور وان آذر بال اقدام کنید به سرعت می توانید در این تورها شرکت کنید ولی برای گرفتن تور وان ارزان بهتر است از چند هفته قبل اقدام کرده تا بتوانید تور وان ترکیه را با قیمتی مناسب در هتلی با کیفیت تهیه نمایید.

خرید تور وان از آذر بال

برای بررسی اینکه مزیت های خرید تور وان از آذربال چیست؟ باید بدانیم که خدمات تورهای خارجی آذر بال شامل تهیه ویزا برای تور خارجی، فراهم کردن بیمه مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل های با کیفیت و… می باشد. علاوه بر این گشت شهری و راهنمای فارسی زبان هم در تور گردشگری وان آذر بال ارائه می‌ شود. حتی تور وان ارزان آذر بال هم تقریبا تمام این امکانات را برای مسافران فراهم می ‌آورد.

خرید تور وان
خرید تور وان از آذربال

زمان مناسب برای خرید تور ارزان وان

این یک واقعیت است که شما با هر بودجه ‌ای می‌ توانید سفر کنید. مثلا برای داشتن یک تور ارزان وان کافیست شرایط و خدمات تور وان را بسته به بودجه خود انتخاب کنید. اگر به هتل اهمیت نمی‌ دهید یا اینکه اصلا فرصتی برای ماندن در هتل و استفاده از امکانات و لذت بردن از فضای آن را ندارید، کافیست هتلی را انتخاب کنید که امکانات و فضای خاصی نداشته باشد تا مجبور شوید آن‌ ها را حساب کنید. پس برای داشتن یک تور وان ارزان باید بودجه مالی و شرایط سفرتان را ابتدا برای خود و سپس برای مشاورین سفر آذر بال هماهنگ کنید، تا بتوانید با توجه به نیازهای خود از این سفر، مقرون به صرفه‌ ترین تور را برای خود انتخاب نمایید.

برای اینکه بدانید زمان مناسب برای خرید تور ارزان وان چه موقعی از سال است؟ باید بگوییم که اوایل اردیبهشت تا اواسط پاییز مطبوع‌ ترین زمان سفر به وان است. شهر وان اقلیم قاره ‌ای مرطوب دارد و از ویژگی ‌های این اقلیم اختلاف دمای بسیار زیاد بین فصول مختلف سال است. به همین دلیل شهر وان تابستانی گرم و خشک و زمستانی برفی و به شدت سرد دارد. در بهار و پاییز نیز هوای شهر وان بارانی و مطبوع است.

اگر به هدف خرید به تور وان ترکیه می روید و می خواهید بدانید که زمان مناسب برای خرید تور ارزان وان چه موقعی از سال است؟ بهتر است بدانید که فصل زمستان، بهترین زمان سفر به وان برای خرید است. به دلیل سرمای زیاد، شهر وان در زمستان خلوت است و هزینه‌ های اقامت و قیمت هتل‌ ها  پایین است در نتیجه فروشندگان با پایین آوردن قیمت اجناس به صنعت گردشگری و تجارت این شهر در زمستان رونق می ‌دهند.

بهتر است بدانید که تعطیلات رسمی ایران و ترکیه و اواخر هفته، زمان خوبی برای سفر به وان نیست. در این ایام جدای از بحث شلوغی بیش از حد شهر کوچک وان، با قیمت بالای هتل‌ ها مواجه خواهید شد. اما اگر چاره ‌ای جز سفر در ایام تعطیلات را ندارید، بهتر است هتل‌ تور وان خود را از قبل و از طریق آژانس ‌های مسافرتی معتبر مانند آذر بال رزرو کنید. زیرا اغلب قیمتی که آژانس‌ ها برای هتل ارائه می‌ دهند، ارزان ‌تر از قیمتی است که هتل ‌ها به گردشگران می ‌فروشند.

سوالات متداول بهترین هتل های وان ترکیه

  • بهترین هتل در وان ترکیه برای رفتن کدام است؟

در وان ترکیه انواع و اقسام هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره موجود هستند که هر یک از جهاتی دارای مزایای و ویژگی های مثبتی هستند. 

  • ارزان ترین هتل در وان ترکیه کدام است؟

یکی از هتل های ارزان ترکیه هتل کروان است که سه ستاره و دارای ویژگی های خوب و مطلوبی است. 

  • قیمت هتل در وان ترکیه به چه صورت است؟

خرج هتل های شیک و لاکچری در ترکیه طبیعتا پایین نیست و مجبور خواهید شد برای یک شب مبلغ نسبتا زیادی بپردازید. برای اینکه خرجتان کمتر درآید می توانید یا خانه اجاره کنید و یا به مهمان سراها مراجعه کنید. 

ویدئو بهترین هتل در وان ترکیه

در ویدئو زیر نمایی از بهترین هتل در وان ترکیه را می بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *