بهترین مراکز خرید مازندران

معرفی بهترین مراکز خرید مازندران

 وقتی صحبت از قسمت‌های جذاب و لذت بخش مازندران به هنگام سفر می شود، بعید است که بحث مراکز خرید مازندران و گشت و گذار و خرید در بازارهای آن به میان نیاید. که ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید مازندران را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در سفر به مازندران همه نوع تفریح از جمله: تماشای زیبای غروب آفتاب در ساحل، انواع تفریحات آبی و ساحلی و جنگل‌های سرسبز و پر مه، انواع و اقسام اقامتگاه ها، رستوران‌های معروف و فروشگاه‌ها و مراکز خرید شیک و متنوع نیز موجود است.

مراکز خرید مازندران
بهترین مراکز خرید مازندران

مرکز خرید آرامش رامسر

اگر در هنگام سفر به مازندران به شهر رامسر هم سری زدید و قصد خرید و گشت و گذار در مراکز خرید را داشتید، حتما از مرکز خرید آرامش رامسر بازدید نمایید.

مرکز خرید آرامش یکی از مراکز خرید مدرن و لاکچری شهر رامسر است که فعالیتش را از دهه ۹۰ آغاز کرده و با عرضه انواع پوشاک، طلا و جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و اکسسوری و لوازم آرایشی بهداشتی، به یکی از بهترین مراکز خرید مازندران و رامسر تبدیل گشته است.

همچنین شما پس از کلی پیاده روی و گشتن در میان فروشگاه‌های مرکز خرید آرامش و بعد از یک خرید حسابی، با نشستن در صندلی های کافه این مرکز خرید نیز میتوانید کمی استذاحت کرده و با نوشیدن یک قهوه دلچسب نیز انرژی دوباره جهت خرید کردن به دست آورید.

از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به پارکینگ، سالن سینما و شهربازی جهت کودکان و یک هایپر مارکت بزرگ اشاره کرد.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه (متل قو)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مازندران، مرکز خرید قو واقع در معروف‌ترین برج مازندران یعنی برج الماس خاورمیانه که به برج عظیم‌زاده هم مشهور است و با شکل و معماری خاصش به یکی از نمادهای متل قو تبدیل شده است نیز می باشد.

این دو برج ۲۵ طبقه هستند که به پنت هوس‌های بسیار مجلل و آپارتمان‌های شیک مسکونی و سالن ورزشی اختصاص یافته اند و این مرکز خرید در طبقه‌های زیرین برج‌های مسکونی است.

افرادی که دنبال یک مرکز خرید شیک و مجلل با ارائه انواع برندهای خارجی و ایرانی هستند نیز، مرکز خرید قو انتخاب مناسبی است.

همچنین متل قو یک مقصد گردشگری جهت افرادی است که می‌خواهند آخر هفته خود را با سفر به شمال در ساحل دریای خزر و با انواع تفریحات ساحلی و دریایی بگذرانند که با اجاره ویلا و سوئیت در متل قو این سفر کامل شده و بسیار خاطره انگیز است.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه
مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در مازندارن

مجتمع تجاری تفریحی الماس چالوس

از دیگر مراکز خرید مازندران باید به مجتمع تجاری تفریحی الماس چالوس نیز اشاره کرد. تقریبا ۱۵۰ واحد تجاری در سه طبقه از این مجتمع موجود است که طبقات دیگر آن به پارکینگ، شهربازی، رستوران و کافی شاپ و فودکورت اختصاص دارد. جهت مراجعه به این مرکز خرید بایستی به بلوار امام رضا چالوس نیز بروید.

مجتمع تجاری پانوراما کلارآباد

مجتمع تجاری پانوراما را می‌توان یکی از مراکز خرید مجلل و مدرن و البته گران قیمت مازندران به شمار آورد که دل هر بازدید کننده را خواهد برد. این مرکز خرید ۶ طبقه است که دو طبقه از آن به پارکینگ و دیگر طبقه ها به فروشگاه و هایپرمارکت و فودکورت ختم شده است.

اگر از متقاضیان برندهای معروفی مانند: تی تی، پیکوادرو، سواروسکی، برشکا، زارا و سله بن هستید، مرکز خرید پانوراما بهترین انتخاب می باشد. چرا که همه‌ی این برندها را در کنار یکدیگر پیدا خواهید کرد.

و در آخر هم اگر پس از یک خرید حسابی هوس مهمان کردن خود با یک غذای خوشمزه را داشته باشید، تنها کافی است به طبقه سوم مجتمع رفته و در رستوران‌های آن با منظره‌ای از دریا و جنگل نهایت استفاده و لذت را ببرید.

از امکانات تفریحی این مجتمع تجاری برخورداری از دنیای بازی و سینما ۵ بعدی است. برای رفتن به مرکز خرید پانوراما بایستی خودتان را به جاده چالوس به عباس آباد و شهر کلارآباد برسانید.  

مجتمع پانوراما کلارآباد
مجتمع پانوراما کلارآباد در مازندران

مرکز خرید لنگر نوشهر

یکی دیگر از مراکز خرید تازه تاسیس نوشهر، و بهترین مراکز خرید مازندران، مرکز خرید لنگر با فضایی جالب و دوست داشتنی است. فضای داخلی این مرکز خرید کمی متفاوت از مراکز خرید دیگر است و شما با پله‌هایی در محیط باز به طبقات متعدد دسترسی خواهید داشت.

شما می‌توانید انواع لباس، کیف و کفش و شیرینی های تازه و خوش مزه را در مرکز خرید لنگر با قیمت‌های متفاوت خریداری نمایید.

مرکز خرید آریازی نوشهر

اگر به نوشهر سفر کردید حتما به مرکز خرید آریازی هم جهت خرید مراجعه کنید. این مرکز خرید که زمان بسیاری از تاسیسش نمی‌گذرد توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم منزل و اسباب بازی را پیدا خواهید کرد. برای رسیدن به مرکز خرید آریازی باید به بلوار نوشهر، خیابان کریمی بروید.

مرکز خرید اریازی
مرکز خرید اریازی در مازندران

مرکز خرید سیمرغ محمودآباد

مرکز تفریحی و تجاری سیمرغ که با الهام از مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو ساخته شده است، در راه نور به محمودآباد قرار گرفته است که یکی از مراکز خرید جذاب و دیدنی مازندران به شمار می‌رود.

محیط داخلی این مجموعه دو طبقه است که از سالن پردیس سینمایی ۲۲۰ نفره، هایپر مارکت رفاه، رستوران و فست فود بین ‌المللی، کافی شاپ، فروشگاه و نمایشگاه سوغات ایرانی، شهر کتاب، فروشگاههای موبایل و تکنولوژی و لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک با برندهای داخلی و خارجی و خانه بازی کودک نیز تشکیل شده است.

پس از گشت و گذار در میان فروشگاه‌های این مرکز خرید جهت استراحت هم می‌توانید به طبقه همکف مراجعه کرده و در کنار سکوهای متصل به آبنمای زیبای آن نشسته و از محیط آرام و فضای سبز کنارش نیز لذت ببرید.

مجتمع تجاری پرشیا بابلسر

از ویژگی‌های جذاب مرکز خرید پرشیا بایستی به نزدیک بودنش به ساحل دریا و محوطه باز و طراحی شده با گل‌های رنگارنگ آن اشاره کرد.

این مرکز خرید دو طبقه جزو بهترین مراکز خرید مازندران و معروف‌ترین مراکز خرید بابلسر مازندران می باشد که با انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش با برندهای متعددد و لوازم خانگی شما را به یک خرید دلچسب دعوت می کند.

مجتمع پرشیا بابلسر
مجتمع پرشیا بابلسر در مازندران

مرکز خرید الهیه ساری

در میان شهرهای مازندران اگر به شهر ساری سفر کردید، حتما به مرکز خرید الهیه هم مراجعه کنید. یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مازندران پاساژالهیه که یک مرکز خرید شیک و لاکچری ۶ طبقه در ساری است می باشد که سه طبقه آن تجاری بوده و سه طبقه‌ی دیگرش به پارکینگ اختصاص یافته است.

در این مرکز خرید به فروشگاه‌های متعدد لباس، کیف و کفش و لوازم خانه و آشپزخانه با قیمتی مناسب برخورد خواهید داشت. کافی شاپ این مرکز خرید هم محل خوبی جهت استراحت است که خریدتان را به یادماندنی‌تر خواهد کرد. برای رسیدن به مرکز خرید الهیه باید خودتان را به خیابان قارن ساری برسانید.

مراکز خرید سله بن مازندران

سله بن یکی از برندهای خاص و باکیفیت پوشاک ایرانی است که در شهرهای متعدد کشور شعبه دارد و گردشگران بسیاری را به فروشگاه‌های خود جذب کرده است.

لباس‌های زنانه و مردانه متنوع و با کیفیت از پشت ویترین این مراکز خرید قطعا شما را برای خرید وسوسه خواهد کرد. شعبه‌های متعدد مرکز خرید سله بن را می‌توانید در شهرهای بابلسر و نمک ‌آبرود مازندران مشاهده کنید.

مراکز خرید سله بن
مراکز خرید سله بن در مازندارن
سخن آخر 

ما همواره در این مقاله و در سایت زیگموند نیز بهترین مراکز خرید مازندران موجود در شهر رامسر تا ساری و بابلسر را به شما همراهان عزیز معرفی کردیم تا در صورت سفر به این شهرها به این مراکز خرید سر بزنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

سوالات متدوال بهترین مراکز خرید مازندران

  1. مرکز خرید پانوراما کلار آباد کجاست؟
    برای رفتن به مرکز خرید پانوراما بایستی خودتان را به جاده چالوس به عباس آباد و شهر کلارآباد برسانید. 
  2. آیا برج الماس خاورمیانه مازندران دارای مرکز خرید است؟
    یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مازندران، مرکز خرید قو واقع در معروف‌ترین برج مازندران یعنی برج الماس خاورمیانه که به برج عظیم‌زاده هم مشهور است و با شکل و معماری خاصش به یکی از نمادهای متل قو تبدیل شده است نیز می باشد.
  3. آیا برند سله بن یک برند خارجی است؟
    سله بن یکی از برندهای خاص و باکیفیت پوشاک ایرانی است که در شهرهای متعدد کشور شعبه دارد و گردشگران بسیاری را به فروشگاه‌های خود جذب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *